Menu Kapcsolat
A felgyorsult piac és a járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdésekre kiterjesztett megoldásokkal és megújulással válaszolt a JCDecaux.

Láttunk már alpesi legelővé varázsolt buszmegállót, alkalmunk nyílt húsvéti locsolkodásra két átszállás között, vagy a villamosra várva az okosplakátok segítségével a legdivatosabb fehérneműket próbálhattuk fel - Az elmúlt két év tapasztalatai tovább erősítették, hogy a reklámpiac jövője a kreatív megoldásokban, az interakcióban és innovatív megoldásokban rejlik. 

Ennek következtében egyre nagyobb hangsúly kerül az alapvetően analóg hirdetőfelületekben rejlő lehetőségek széleskörű kiterjesztésére. A márkaélmény átadásában és a különböző fogyasztói rétegek megszólításában kulcsfontosságú szerepet játszik az egyén bevonása és a digitális megoldások, a kiterjesztett valóság és további technológiai innovációk beemelése. 

A citylightok egyedi kihasználása, valamint a fullbranding installációs lehetőségei által pedig   korábban nem látott megoldásokat vonultat fel főváros szerte a JCDecaux. A Good People Everywhere új közösségi média platformmal közreműködésben egy kampány keretein belül két megállót építettek át installációs elemek és a kiterjesztett valóság segítségével a jóság népszerűsítésének jegyében. 

A Nyugati téri megállóban kialakított kék és zöld neon szárnyakkal és glóriával fotózkodva bárki lehetett a GoodPeople Everywhere angyala. A teljes megálló lefóliázása és az egyedi tervezésű zene elsősorban a csomóponton gyakran áthaladó, főleg fiatalok figyelmét célozta.

A Margit híd budai hídfőnél megvalósított mosolymérő pedig a villamoshálózat csomópontja miatt megnövekedett forgalom résztvevőit szólította meg. Egy Citylight felületbe épített kijelző és egy kamera élő közvetítésével bármely megállóban várakozó utasnak alkalma nyílt megmérettetni mosolyának erejét – a kijelző minden esetben mérte és pontozta a járókelők mosolyát.  Jót tenni jó, jónak lenni jó – a kampány mottójával ösztönözték az embereket, hogy a Good People Everywhere applikáció segítségével osszanak meg inspiráló hétköznapi jócselekedeteket, amelyek tovább erősíthetik a pozitív életszemléletet és az egymásra figyelést a mindennapokban. 

A kiterjesztett valóság, az interaktív megoldások használata és az egyediség kulcsfontosságú szerepet kapott a koncepció megalkotásában. A két héten keresztül zajló kampányidőszak alatt több, mint 8 221 utas vett részt a kezdeményezésben. Ez a szám jól érzékelteti a megnövekedett befogadókészséget a digitálisan színes, újító megoldások felé a fiatalabb, városi közegekben a gyakori reklámaverzió ellenére is.

A kampányról készült videót itt nézhető meg: 

Téma: JCDecaux Hungary