Menu KapcsolatKapcsolat

CITYLIGHT

KOMPLEX ÜZENETEK MEGJELENÍTÉSE AZ AKTÍV BELVÁROSI KÖRNYEZETRE SZABOTTAN

A JCDecaux Out-of-Home hirdetési megoldásai között minden olyan köztéri hirdetési eszközt biztosít, amelyekkel ügyfelei kitűnhessenek a hirdetési zajból és üzeneteikkel elérjék a kívánt célcsoportokat, miközben magas fogyasztói élményt biztosítanak. A JCDecaux széles outdoor hirdetési portfóliója Magyarország teljes területén biztosít megjelenési lehetőséget.

A JCDecaux citylight (CLP) plakátjai elsősorban tömegközlekedési csomópontokon, belvárosi, presztízs helyszíneken és a legfőbb értékesítési pontok közelében találhatók. A citylightok így akár több százezer ember utastársai is lehetnek naponta, így garantált a magas kontaktusszám.

A citylight reklámok a célzott, direkt és interaktív kapcsolatteremtés mellett kifejezetten alkalmasak egyedi igények, újszerű ötletek megvalósítására. Az adott helyszínen eltöltött hosszabb idő miatt a kiválóan működik komplexebb üzenetek átadására, valamint interaktív, kreatív kampányok megvalósítására.

A CLP, vagyis citylight hirdetés egyik legnagyobb előnye, hogy megvilágításának köszönhetően éjszaka is jól látható, így folyamatosan látható és mindig találkozhatnak vele. A világító reklámtábla segít abban, hogy akár egy utolsó impulzust adjanak a vásárlói döntés meghozatala előtt. A köztéri reklámfelület kiválóan alkalmas komplexebb üzenetek átadására, valamint interaktív, kreatív kampányok megvalósítására.

A JCDecaux egyedi kihasználású közterületi citylightokat, a kiterjesztett valóság eszközeit és innovatív fullbranding installációs megoldásokat is telepít szerte Budapesten.

DIGITÁLIS CITYLIGHT

PRÉMIUM MEGJELENÉS, PRÉMIUM HELYSZÍNEKEN

A JCDecaux digitális citylightjai (más néven DLP) a nagyobb bevásárlóközpontokban, például a MOM Park-ban, a Corvin Plaza-ban, a Duna Plaza-ban, a Mammut-ban illetve a Széll Kálmán téren a metrók peronjai mellett találhatóak. A digitális citylight plakátok forgalmas helyszíneken találhatók, így akár több tízezer embert is elérhetnek naponta. A digitális reklámtáblákat időjárástól függően hűtjük-fűtjük, párátlanítjuk, illetve vandálbiztossá és internetképessé tesszük. Ez a típusú hirdetés teret biztosít a kreatív megoldásoknak, ezért a DLP az integrált kampányok látványos köztéri hirdetési eleme lehet.

A világszinten dinamikusan fejlődő hirdetési eszköznek számító DLP, vagyis digitális citylight plakát egyik legnagyobb előnye, hogy reklámszpotok elhelyezésére is alkalmas és megvilágításának köszönhetően éjszaka is jól látható, így minden napszakban figyelemfelkeltő, vonzza a tekintetet. A márkaüzenetek megjelenítésére alkalmas 10 másodperces reklámszpotok a legforgalmasabb helyszíneken jutnak el a fogyasztókhoz.

ÓRIÁSPLAKÁT

GYORS MÁRKAÉPÍTÉS EGYSZERŰ, RÖVID ÜZENETEKKEL

Az óriásplakát az Out-of-Home hirdetések egyik legnépszerűbb és legismertebb típusa, egyszerű, könnyen érthető üzenetek közvetítésére alkalmas. A közterület reklámok ezen látványos eszközeit főként a nagy forgalmú útvonalakon, autópályák ki- és bevezető útszakaszai mentén, közlekedési csomópontokban metró megállókban, illetve üzletláncok, bevásárlóközpontok környezetébe helyezzük ki, ezért az óriásplakátokkal sok embert érhetünk el.

A JCDecaux óriásplakátjai kiválóan használhatóak márkaépítésre, termékbevezetésre, promóciós kampányokra, továbbá akár vásárlókat irányító üzenetek átadására is alkalmas.

PERONREKLÁM

LEGFORGALMASABB TÖMEGKÖZLEKEDÉSI ÚTVONALAK MENTÉN ELHELYEZETT KÖZTÉRI HIRDETÉS - AKÁR TÖBB SZÁZEZER EMBER ELÉRÉSE

A JCDecaux peron reklámjaival nagy tömeget érünk el nagyon rövid idő alatt, hiszen Budapest legforgalmasabb metróvonalain, a mozgólépcső melletti falakra, illetve a bejárati területeken helyezzük ki a hirdetéseket. A BKK vonatkozó utasszámai alapján akár félmillió ember is láthatja ezeket a peron hirdetéseket.

Ezt a közterületi hirdetési eszközt látványos megjelenés jellemzi a többféle kreatív ismétlődő alkalmazásának köszönhetően. A peronreklám kiváló kiegészítője a földfelszíni outdoor hirdetéseknek.

JÁRMŰREKLÁM

KIEMELTEN MAGAS UTASFORGALOM - BEFOGADÓ KÖRNYEZET

A JCDecaux járműreklámjait a legforgalmasabb útvonalakon közlekedő villamosok - mint a 4-es, 6-os villamos -, belsejében helyezzük ki. Ezeket a villamosokat naponta több százezer ember használja, így ezekkel a beltéri villamos reklámokkal nagy tömegeket érhetünk el. Ezek az outdoor hirdetések a hosszabb utazási időnek köszönhetően komplex üzenetek közvetítésére is alkalmasak.

EGYEDI MÉRETŰ KÖZTERÜLETI REKLÁMFELÜLETEK

PRÉMIUM OUTDOOR HIRDETÉSI FORMÁTUM A HOSSZÚTÁVÚ IMAGE ÉPÍTÉS JEGYÉBEN

A JCDecaux széles Out-of-Home hirdetési portfóliójában prémium minőségű, megvilágított, nagyméretű outdoor hirdetési felületek is megtalálhatók. Az egyedi méretű közterületi plakátok elsősorban hosszútávú image építésre és új márka bevezetésére alkalmasak. Segítségükkel partnereink garantáltan kitűnhetnek a hirdetési zajból. 

Az egyedi méretű, prémium köztéri reklámfelületeket a nagy forgalmú, ki- és bevezető útvonalak, valamint autópályák mentén helyezzük ki.