Menu KapcsolatKapcsolat

Szenvedélyünk a kiváló minőség, innováció és szakértelem

 

A JCDecaux elkötelezett a legjobb Out-of-Home, azaz közterületi hirdetések és szolgáltatások megvalósítása iránt, melyet három üzletágban, utcai bútorok, közlekedési hirdetések és óriásplakátok terén kínál. 

A kültéri hirdetések lehetővé teszik a nagyméretű célközönségek gyors és hatékony megszólítását. Az Out-of-Home egyre változatosabb megoldásai még tovább bővítik a márkaépítés és az eladásösztönző kampányok lehetőségeit.  A hirdetések folyamatos és rendszeres üzenetközvetítésre képesek, így pontosan akkor juttatják célba ügyfeleink tartalmait, amikor a fogyasztó vásárlási döntések meghozatalára készül.

Manapság az outdoor újjászületése nyomán nemcsak a reklámok célbajuttatásának médiumai változnak meg, hanem az üzenetek filozófiája, társadalmi szerepe és városképi funkciója is. A digitális citylight megjelenésével egy új platform nyílt meg a hirdetők számára. Prémium megjelenítés prémium környezetben – ez a digital outdoor lényege.

A digitális citylight kijelző olyasmire képes, ami eddig a kültéri szegmensben elképzelhetetlen volt: interaktív reklámélményt nyújt. Erre azért van szükség, mert változik a közönség igényszintje, magasabban van az ingerküszöbük, ezért egyszerre több érzékszervükre kell hatni. A digitális outdoor képes erre, amellett, hogy egyfajta letisztultságot is képvisel, hiszen a mennyiségi reklámzajt a minőségi felületek ízlésesebb kínálatával váltotta föl a legrelevánsabb városi helyszíneken. 

Jean-Claude Decaux 1964-ben megépítette az első utasvárót, amely egyszerre volt funkcionális utcabútor és hirdetési felület. Az alapító elkötelezett abban, hogy a városlakók, a hirdetők és az önkormányzat érdekét is egyszerre szolgálja. Azóta is ezt a stratégiát követjük; minőségi szolgáltatásaink révén azt kívánjuk elérni, hogy fenntarthatóbb, vonzóbb és korszerűbb városaink legyenek, mindezt a hirdetésekből finanszírozva.

A JCDecaux magyarországi megjelenésével jelentős fejlesztések indultak el, melynek egyik fontos pillére Budapest és a megyeszékhelyek utasváróinak megújítása. Több mint 50 évnyi nemzetközi tapasztalattal cégünk a kivitelező, a karbantartó és a finanszírozó is egyben. Az utasváróinkban elhelyezett hirdetési felületek értékesítésével a hirdetők is hozzájárulnak egy modernebb, szebb városkép kialakításához. Az utasvárók megépítése az önkormányzatok részéről nem igényel sem energia-, sem anyagi befektetést. Ez a vállalati koncepció kiváló lehetőséget kínál a városok számára a gyors és látványos fejlődésre.

Mindenki azt szeretné, hogy városaink Smart City-k (okosvárosok) legyenek, de talán azt kevesen tudják, hogy ehhez először az utcán, a közösségi közlekedési tereken és a bevásárlóközpontokban kell funkcionális utcabútorokat (utasváró, automata toalett, kioszk, kuka, pad, kerékpártároló stb.) építeni.

Nemzetközi jelenlét 

 

80+ország
3 573város
1 042 132hirdetési felület
3 317 millióEuro árbevétel
11 200munkavállaló
0
Globális jelenlét