Menu Kapcsolat
  • Hu

Szenvedélyünk a kiváló minőség, innováció és szakértelem

 

A JCDecaux elkötelezett a legjobb Out-of-Home hirdetések és szolgáltatások megvalósítása mellett, melyet három üzletágban, utcai bútorok, közlekedési hirdetések és óriásplakátok terén kínál. 

A kültéri hirdetések lehetővé teszik nagyméretű célközönségek gyors és hatékony megszólítását. Az Out-of-Home egyre változatosabb megoldásai még tovább bővítik a lehetőségeket a márkaépítés vagy eladás ösztönző kampányok számára. A hirdetések folyamatos és rendszeres üzenetközvetítésre képesek, így pontosan akkor juttathatják célba ügyfeleink üzeneteit, amikor a fogyasztó vásárlási döntések meghozatalára készül.

Manapság, az outdoor újjászületése nyomán nem csak a reklámok célba juttatásának médiumai változnak meg, hanem az üzenetek filozófiája, társadalmi szerepe, városképi funkciója is átalakul. A digitális citylight megjelenésével egy új platform lehetősége nyílt meg a hirdetők számára. Prémium megjelenítés prémium környezetben – ez a digital outdoor lényege, de a részletek sokkal többet sejtetnek egy új hirdetési platformnál. A digitális City Light kijelző olyasmit nyújt, ami eddig a kültéri szegmensben elképzelhetetlen volt: interaktív reklámélményt, hiszen változik a közönség igényszintje, több az inger, magasabban van az ingerküszöb, egyszerre több érzékszervre kell hatni. Közben azonban a digitális outdoor egyfajta letisztultságot is magával hoz, a jelenlegi „mennyiségi” reklámzajt minőségi felületek ízlésesebb kínálata váltja föl a legrelevánsabb városi helyszíneken.

Jean-Claude Decaux 1964-ben megépítette az első utasvárót, amely egyszerre volt funkcionális utcabútor és hirdetési felület. Az alapító elkötelezett abban, hogy a városlakók, a hirdetők, és az önkormányzat érdekét is egyszerre szolgálja. Azóta is ezt a stratégiát követjük; minőségi szolgáltatásaink révén azt kívánjuk elérni, hogy fenntarthatóbb, vonzóbb és korszerűbb városaink legyenek, mindezt a hirdetésekből finanszírozva.

A JCDecaux magyarországi megjelenésével jelentős fejlesztések indultak el, melynek egyik fontos pillére Budapest és a megyeszékhelyek utasváróinak megújítása. Több mint 50 évnyi nemzetközi tapasztalattal cégünk a kivitelező, a karbantartó és a finanszírozó is egyben. Utasváróinkban elhelyezett hirdetési felületek értékesítésével, a hirdetők is hozzájárulnak egy modernebb, szebb városkép kialakításához. Az utasvárók megépítése az önkormányzatok részéről nem igényel sem energia-, sem anyagi befektetést. Ez a vállalati koncepció kiváló lehetőséget kínált és kínál a jövőben is a városok számára a gyors és látványos fejlődésre.

Mindenki azt szeretné, ha a városaink is Smart City-k (okosváros) legyenek, de talán azt kevesen tudják, hogy ehhez először az utcán, közösségi közlekedési tereken és a bevásárlóközpontokban az utcabútoroknak (utasváró, automata toalett, kiosk, kuka, pad, kerékpártároló stb) kell megépülniük.

Nemzetközi jelenlét 

 

80+ország
3 890város
1 061 630hirdetési felület
3 890 millióEuro árbevétel
13 210munkavállaló
Globális jelenlét