webAR technológia
A legújabb, webAR technológiára épülő kreatív megoldásunk előnye, hogy az ügyfelek nagyobb hatékonysággal érhetők el a „helyszíni” digitalizálással, mivel nincs szükség további alkalmazások letöltésére. Böngészőalapú szolgáltatásunk az offline hirdetési felületeket interaktív élménnyé alakítja át. Ez az alkalmazás egyúttal lehetőséget kínál az ügyfelek számára a digitális adatok mérésére is.
Partnereink össze is kapcsolhatják offline és online kampányaikat azáltal, hogy a digitális márkatérbe vezetik az érdeklődő fogyasztókat. A citylightokat mindenképp érdemes más aktivitásokhoz és médiumokhoz kapcsolni, ugyanis ezáltal a kampányok mérhetően hatékonyabban működnek.
Hogyan működik?
A felhasználó okostelefonja segítségével egy egyedi webcímre ágyazott weboldalra navigál. A szoftver böngészőn keresztül aktiválja a kamerát. A technológia felismeri a plakát felé tartott telefont, majd beolvassa a kódot.
A beolvasást követően a kívánt mozgóképes tartalom a plakát síkjában jelenik meg. Lehetőség van arra, hogy ez a mozgóképes tartalom a plakát egészét, vagy csak adott részét takarja ki. A megtekintők igény szerint innen tudnak tovább haladni külső weboldalakra vagy egy landing page-re, ahol például hírlevélre vagy ajándékutalványra tudnak feliratkozni. Ehhez a tovább haladáshoz egy kattintásra aktív felületre van szükség a kiterjesztett valóság beolvasásakor. Ezeket az interakciókat elhelyezhetjük a mozgóképes tartalmon (azaz, ha a felhasználó rákattint, átirányítjuk a kívánt weboldalra), vagy egy felugró ablakban is ösztönözhetjük őket a tovább haladásra.
Megvalósult példák
Normaflore