Márka- és ismertségépítés vagy eladásösztönzés? A JCDecaux felületein megjelenő üzenetek széles célközönséget érnek el. Az out of home napjainkban az egyetlen olyan médiatípus, amely képes rövid idő alatt valóban nagy tömeget megszólítani. Hatását tovább erősíti, hogy legfrissebb kutatások alapján az outdoor hirdetések generálják a legtöbb online mobiltelefonos keresést, ráadásul ezek jellemzően egybeesnek a vásárlások időszakával.
AZ OUT OF HOME ÉRTÉKEI
A TÖKÉLETES CÉLKÖZÖNSÉG
AKIKRE A REKLÁMOK A LEGNAGYOBB HATÁSSAL BÍRNAK
Az egyre növekedő aktív, fiatal városi lakosság, akik egyre több időt töltenek az otthonukon kívül, bevásárlóközpontokban, buszmegállókban, vasútállomásokon, repülőtereken vagy éppen a városközpontban.


AKTÍV TÉR
A MOZGÁSBAN LÉVŐ FOGYASZTÓ EMBEREKET SZÓLÍTJUK MEG
Az elmúlt évtizedekben a városokban megkétszereződött az otthonon kívüli, aktív térben töltött idő, ezzel arányosan az out of home médiafogyasztás is folyamatosan növekszik.
MARADANDÓ HATÁS
AZ ÜZENET TÉNYLEGESEN RÖGZÜL
Az out-of-home üzenetek befolyásolják mindennapi választásainkat, és hozzájárulnak a márka pozitív megítéléséhez.


FELERŐSÍTŐ MÉDIUM
AZ OOH HIRDETÉSEK MAGAS MOBILTELEFONOS KERESÉST GENERÁLNAK
Az outdoor kampányok más eszközökkel együtt még nagyobb hatást generálnak, segítik a marketing és üzleti célok elérését.
Mivel az outdoor médiafogyasztás időben jellemzően egybeesik a vásárlással, így azt televíziós, vagy online kommunikációval együtt alkalmazva hatékonyan ráerősítenek az üzenetek célba juttatására a vásárlási pontok közelében.
KREATIVITÁS
MERJETEK KREATÍVAK LENNI!
Kreatív outdoor eszközökkel emelkedünk ki igazán az átlagos hirdetési környezetből.
