Menu KapcsolatKapcsolat

Márka- és ismertségépítés vagy eladásösztönzés? A JCDecaux felületein megjelenő üzenetek széles célközönséget érnek el. Az out of home napjainkban az egyetlen olyan médiatípus, amely képes rövid idő alatt valóban nagy tömeget megszólítani. 

A JCDecaux Reklámkörképe, reprezentatív kutatása szerint az emberek átlagosan 2 tevékenységre ösztönözhetők közterületi reklámmal: minden második megkérdezett utánanéz egy outdoor plakáton látott terméknek vagy szolgáltatásnak, jelentős többségük fel is keresi a plakáton látható weboldalt. Egyre több tanulmány is igazolja azt, hogy az outdoor hirdetések generálják a legtöbb online mobiltelefonos keresést, ráadásul ezek jellemzően egybeesnek a vásárlások időszakával.

AZ OUT OF HOME ÉRTÉKEI

 

ELÉRI A TÖKÉLETES CÉLKÖZÖNSÉGET,

AKIKRE A REKLÁMOK A LEGNAGYOBB HATÁSSAL BÍRNAK

 

Folyamatosan növekszik azoknak az aktív, városi fiataloknak a száma, akik egyre több időt töltenek az otthonukon kívül, bevásárlóközpontokban, buszmegállókban, vasútállomásokon, repülőtereken vagy éppen a városközpontban. Mivel egy utasváróban Budapesten 3-5 percet, vidéken akár 15 percet is eltöltenek, ezért a közterületi reklám hatása jóval nagyobb, mint más médiumoké.

AKTÍV TÉR

A MOZGÁSBAN LÉVŐ FOGYASZTÓKAT SZÓLÍTJUK MEG

 

Az elmúlt évtizedekben a városokban megkétszereződött az otthonon kívüli, aktív térben töltött idő, ezzel arányosan az out of home médiafogyasztás is folyamatosan felértékelődik.

MARADANDÓ HATÁS

AZ ÜZENET TÉNYLEGESEN RÖGZÜL

 

Az out-of-home üzenetek befolyásolják mindennapi választásainkat, és hozzájárulnak a márka pozitív megítéléséhez.

FELERŐSÍTŐ MÉDIUM

A KÖZTERÜLETI HIRDETÉSEK NAGYSZÁMÚ MOBILTELEFONOS KERESÉST GENERÁLNAK

 

Az outdoor kampányok más eszközökkel együtt még nagyobb hatást generálnak, segítik a marketing- és üzleti célok elérését.
Mivel az outdoor médiafogyasztás jellemzően egybeesik a vásárlással, így televíziós vagy online kommunikációval együtt alkalmazva hatékonyan ráerősíthet az üzenetek célba juttatására a vásárlási pontok közelében.

KREATIVITÁS

VÁLTOZATOS, SOKSZÍNŰ MEGOLDÁSOKAT NYÚJTUNK

 

Egy márka kreatív közterületi eszközökkel emelkedhet ki igazán az átlagos hirdetési környezetből.