Mindhárom kampányunk díjat érdemelt, nagyon köszönjük az együttműködést a Diego Kft.-nek és az E.On Hungária Zrt.-nek és gratulálunk minden díjazottnak!
Idei pályázataink:
Diego Floor&Wall fullbranding kampány
A kampány célja:
Bár a COVID miatt sokan úgy gondolják, hogy a lakásfelújítások a háttérbe kerültek, de valójában pontosan az ellenkezője tapasztalható. Az állami otthonfelújítási támogatásnak köszönhetően tavaly 3 000 000 Ft volt visszaigényelhető családi ház vagy lakás felújításának költségeiből. Tehát közel 540 000 otthon újulhat meg, ezért a Diego, mint az egyik meghatározó piaci szereplő, az állami támogatás kapcsán leginnovatívabb, Floor&Wall burkoló termékcsaládra hívta fel a figyelmet egyedi outdoor kampány megoldásával. A cél a termékcsalád ismertségének növelése volt a célcsoport körében (25-65 ABCD jövedelemmel rendelkezők, lakás/ház felújításban gondolkodók).
Miért outdoor: ezen a felületen tudja a márka a leglátványosabban bemutatni a termékcsaládot, olyan élményben részesülnek potenciális vásárlók, amihez hasonlóra csak a showroomban volna lehetőség, és az eddigi tapasztalatok szerint, az ilyen látványos outdoor megoldások mellett növekszik a digitális keresések száma is.
E.ON Nyuszmegálló
A kampány célja:
Az E.ON, a pandémiás időszakban mindent megtett, hogy szolgáltatása minden ügyfele számára könnyen elérhető legyen digitálisan is. Kiemelten fontossá vált az ügyintézés terén, hogy minden higiéniai előírást betartsanak, sőt a digitális átállásban minden érintettet segítsenek, különös tekintettel az idősebbre. A COVID időszak ezért a zavartalan szolgáltatás és ügymenet, illetve biztonság időszaka volt. Az E.ON felelős szolgáltatóként úgy döntött, hogy örömet és meglepetést szeretne hozni a 2021-ben még nem éppen a megszokott hagyományok szerint megünnepelt húsvéti időszakba. Egy egyedi, különleges meglepetéssel készült, a távolságtartás megőrzése mellett egy különleges outdoor megoldással együtt ünnepelhetett ügyfeleivel és egyedi, innovatív megoldással mutatta meg a vállalat tradíció, valamint innováció és fejlődés iránti elköteleződését.
E.ON Zöldváró
A kampány célja:
Légy te is a Föld bajnoka! – zöldváró a növények dallamaival
Az E.ON a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként zenélő mikrooázisokat hozott létre a JCDecaux utasváróiban. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a növények látványában gyönyörködhettek, hanem a természet hangját is meghallhatták – a megállókban ugyanis szonifikációs technológia segítségével növények biorezgéseiből generált zene szólt.
Az E.ON az őszi kampányában olyan lokális akciókat valósított meg, amelyek emberközelibbé és kézzelfoghatóbbá teszik a fenntarthatóság témakörét, és általuk a városi emberek közelebb kerülhetnek a mindennapi életükből egyre inkább kiszoruló természethez és a zöld energiaforrásokban rejlő lehetőségekhez.
Bővebb információ: https://marketingdiamond.hu/korabbi-marketing-awards-dijazottjaink
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxhu/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2022-03/MDA-vedjegy-2021_all_300x300_220202-04.png?VersionId=ywd27WWywYE6dPGohucQEmCACcsF7Qpa&itok=_OrnxnRU)
További fotók:
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxhu/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2022-03/JCDecaux%20csapatk%C3%A9p.jpg?VersionId=eBpefpa0vl3WfSh1p1TFZ4XpuB_.bpB1&itok=D3O8sUZk)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxhu/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2022-03/D%C3%ADj%20Diego.jpg?VersionId=uapSgNwdp6_zUL5boAOC66_Or7CFC01S&itok=YZz_Nh-I)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxhu/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2022-03/D%C3%ADj%20EON1%20.jpg?VersionId=1bavZZBanDiXdP1set_eZgzMFEUiaG30&itok=Q8DCf2i6)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwjcdecauxhu/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2022-03/D%C3%ADj%20EON2.jpg?VersionId=PvzjeSqXG5aW5shsgu_U9p2zUsBvxHth&itok=rHdFKXlI)