Menu Kapcsolat
Harmadik alkalommal neveztünk a Marketing Diamond Awards pályázatra, ahol ismét tarolt a JCDecaux Hungary!

Mindhárom kampányunk díjat érdemelt, nagyon köszönjük az együttműködést a Diego Kft.-nek és az E.On Hungária Zrt.-nek és gratulálunk minden díjazottnak!

Idei pályázataink: 

Diego Floor&Wall fullbranding kampány

A kampány célja:

Bár a COVID miatt sokan úgy gondolják, hogy a lakásfelújítások a háttérbe kerültek, de valójában pontosan az ellenkezője tapasztalható. Az állami otthonfelújítási támogatásnak köszönhetően tavaly 3 000 000 Ft volt visszaigényelhető családi ház vagy lakás felújításának költségeiből. Tehát közel 540 000 otthon újulhat meg, ezért a Diego, mint az egyik meghatározó piaci szereplő, az állami támogatás kapcsán leginnovatívabb, Floor&Wall burkoló termékcsaládra hívta fel a figyelmet egyedi outdoor kampány megoldásával. A cél a termékcsalád ismertségének növelése volt a célcsoport körében (25-65 ABCD jövedelemmel rendelkezők, lakás/ház felújításban gondolkodók).

Miért outdoor: ezen a felületen tudja a márka a leglátványosabban bemutatni a termékcsaládot, olyan élményben részesülnek potenciális vásárlók, amihez hasonlóra csak a showroomban volna lehetőség, és az eddigi tapasztalatok szerint, az ilyen látványos outdoor megoldások mellett növekszik a digitális keresések száma is.

E.ON Nyuszmegálló

A kampány célja: 

Az E.ON, a pandémiás időszakban mindent megtett, hogy szolgáltatása minden ügyfele számára könnyen elérhető legyen digitálisan is. Kiemelten fontossá vált az ügyintézés terén, hogy minden higiéniai előírást betartsanak, sőt a digitális átállásban minden érintettet segítsenek, különös tekintettel az idősebbre. A COVID időszak ezért a zavartalan szolgáltatás és ügymenet, illetve biztonság időszaka volt. Az E.ON felelős szolgáltatóként úgy döntött, hogy örömet és meglepetést szeretne hozni a 2021-ben még nem éppen a megszokott hagyományok szerint megünnepelt húsvéti időszakba. Egy egyedi, különleges meglepetéssel készült, a távolságtartás megőrzése mellett egy különleges outdoor megoldással együtt ünnepelhetett ügyfeleivel és egyedi, innovatív megoldással mutatta meg a vállalat tradíció, valamint innováció és fejlődés iránti elköteleződését.

E.ON Zöldváró

A kampány célja: 

Légy te is a Föld bajnoka! – zöldváró a növények dallamaival
Az E.ON a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként zenélő mikrooázisokat hozott létre a JCDecaux utasváróiban. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a növények látványában gyönyörködhettek, hanem a természet hangját is meghallhatták – a megállókban ugyanis szonifikációs technológia segítségével növények biorezgéseiből generált zene szólt.

Az E.ON az őszi kampányában olyan lokális akciókat valósított meg, amelyek emberközelibbé és kézzelfoghatóbbá teszik a fenntarthatóság témakörét, és általuk a városi emberek közelebb kerülhetnek a mindennapi életükből egyre inkább kiszoruló természethez és a zöld energiaforrásokban rejlő lehetőségekhez. 

Bővebb információ: https://marketingdiamond.hu/korabbi-marketing-awards-dijazottjaink

További fotók: 

Téma: JCDecaux Hungary