Kreatív felület: papír alapú és / vagy digitális citylight
Fontos, hogy erre a pályázatra nem egyedi megoldásokat várunk, hanem a citylight és digitális citylight, mint hirdetési felület alapvető előnyeit kihangsúlyozó megjelenéseket.
Pályázat tematikája: kereskedelmi és / vagy társadalmi célú hirdetés
Pályázatok:
A pályázatnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:
  • a pályázó ügynökségi csapat rövid bemutatkozása és indoklása, hogy miért az adott ötletet választották 
  • grafikai tervek, látványtervek, mozgókép esetén szinopszis és storyboard (nem kész, megvalósult ötletet várunk)

A feltöltött pályázatok az alábbi helyeken jelennek meg: Kreatív Online, Kreatív Online Hírlevél
A győztes csapatok és pályaművek képes bemutatása a Kreatív Online-on és a Kreatív Magazinban.
 
Szerinted milyen egy jól működő citylight hirdetés?

A beérkező pályázatokat egy szakértő zsűri bírálja el, kialakítva az első három helyezettet. 
A zsűri által győztesnek ítélt 1. helyezettek, citylight kampányai megvalósulhatnak a JCDecaux felületein, a JCDecaux által meghatározott darabszámban és időszakban.

Kereskedelmi kategória:
1.    helyezett: 150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)
Társadalmi célú kategória:
1.    helyezett: 150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)

A nyertes citylightok lehetséges felhasználása: 2019. dec 31-ig.
A kész alkotások leadása és a nevezés határideje: 2019. március 14. (18:00 óra)
A pályázati anyagokat, illetve az azzal kapcsolatos további kérdéseket adrien.kis@jcdecaux.com emailcímre várják. 
A tárgyba írjátok bele, hogy „Kreatív citylight pályázat”!
Az első helyezett alkotócsoport díja értékes nyeremény.  Érdemes pályázni!