Kreatív felület: papír alapú és / vagy digitális citylight
Fontos, hogy erre a pályázatra nem egyedi megoldásokat várunk, hanem a citylight és digitális citylight, mint hirdetési felület alapvető előnyeit kihangsúlyozó megjelenéseket.
Pályázat tematikája: kereskedelmi és / vagy társadalmi célú hirdetés
Pályázatok:
A pályázatnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:
A feltöltött pályázatok az alábbi helyeken jelennek meg: Kreatív Online, Kreatív Online Hírlevél
A győztes csapatok és pályaművek képes bemutatása a Kreatív Online-on és a Kreatív Magazinban.
A beérkező pályázatokat egy szakértő zsűri bírálja el, kialakítva az első három helyezettet.
A zsűri által győztesnek ítélt 1. helyezettek, citylight kampányai megvalósulhatnak a JCDecaux felületein, a JCDecaux által meghatározott darabszámban és időszakban.
Kereskedelmi kategória:
1. helyezett: 150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)
Társadalmi célú kategória:
1. helyezett: 150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)
A nyertes citylightok lehetséges felhasználása: 2019. dec 31-ig.
A kész alkotások leadása és a nevezés határideje: 2019. március 14. (18:00 óra)
A pályázati anyagokat, illetve az azzal kapcsolatos további kérdéseket adrien.kis@jcdecaux.com emailcímre várják.
A tárgyba írjátok bele, hogy „Kreatív citylight pályázat”!
Az első helyezett alkotócsoport díja értékes nyeremény. Érdemes pályázni!
Fontos, hogy erre a pályázatra nem egyedi megoldásokat várunk, hanem a citylight és digitális citylight, mint hirdetési felület alapvető előnyeit kihangsúlyozó megjelenéseket.
Pályázat tematikája: kereskedelmi és / vagy társadalmi célú hirdetés
Pályázatok:
A pályázatnak az alábbi elemeket kell tartalmaznia:
- a pályázó ügynökségi csapat rövid bemutatkozása és indoklása, hogy miért az adott ötletet választották
- grafikai tervek, látványtervek, mozgókép esetén szinopszis és storyboard (nem kész, megvalósult ötletet várunk)
A feltöltött pályázatok az alábbi helyeken jelennek meg: Kreatív Online, Kreatív Online Hírlevél
A győztes csapatok és pályaművek képes bemutatása a Kreatív Online-on és a Kreatív Magazinban.
A beérkező pályázatokat egy szakértő zsűri bírálja el, kialakítva az első három helyezettet.
A zsűri által győztesnek ítélt 1. helyezettek, citylight kampányai megvalósulhatnak a JCDecaux felületein, a JCDecaux által meghatározott darabszámban és időszakban.
Kereskedelmi kategória:
1. helyezett: 150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)
Társadalmi célú kategória:
1. helyezett: 150 db citylight felület (tartalmazza a digitális felületek számát is)
A nyertes citylightok lehetséges felhasználása: 2019. dec 31-ig.
A kész alkotások leadása és a nevezés határideje: 2019. március 14. (18:00 óra)
A pályázati anyagokat, illetve az azzal kapcsolatos további kérdéseket adrien.kis@jcdecaux.com emailcímre várják.
A tárgyba írjátok bele, hogy „Kreatív citylight pályázat”!
Az első helyezett alkotócsoport díja értékes nyeremény. Érdemes pályázni!