Menu KapcsolatKapcsolat
Negyedik alkalommal vett részt a JCDecaux Hungary a Marketing Diamond Awards-on, ahol idén 5 pályázatunk is gyémántdíjat kapott a díjkiosztóján. A Marketing Diamond List-en az elmúlt 3 év eredményei alapján a JCDecaux Hungary 12 Gyémánt díjjal a 4. helyen áll az ügynökségi rangsorban.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards díjat. A kezdeményezés alapvető célkitűzése az, hogy a szövetség hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez. Rekordszámú jelentkező pályázott idén a Marketing Diamond Awards kiírására: 76 cég összesen 223 nevezése érkezett 14 kategóriába. A pályázók több mint fele az ügynökségi oldalt képviselte.

A díjjakkal együtt jár a „marketinggyémánt” elektronikus védjegy is.

Marketing Gyémánt díjban részesült pályamunkáink a Produkciós és nyomdai gyártások kategóriában:

HBO Besúgó kampány:

Interaktív és innovatív megoldás: ahol a plakátokon megszólaltak a film szereplői. Sőt, megszólították az utazókat, nem kis meglepetést okozva. De nem mindenkit ugyanúgy szólítottak meg, hanem számtalan egyedi tartalmi formában a napszakoknak megfelelően. A szürke hétköznapokban igazi felüdülést jelentett a színes, élettel teli, interaktív váró, mely osztatlan sikert aratott a budapesti járókelők körében.

HBO Besúgó kampány

Heineken Hologramos kampány: 

Lehet a statikus dinamikus, vagy a dinamikus statikus. Egy különleges holografikus videót láthattak a várókban az utazók, új kihívást adva a kreatívoknak is a tervezéshez. A hologram, a csillogás, az egyediség vonzotta a járókelőket, sőt még a média figyelmét is, így kimagaslóan teljesített ez a kampányunk. Ez a technológia tökéletesen kiegészítette a fullbranding várót, egyszerű, letisztult és elképesztően látványos megoldás.  

Heineken Hologramos kampány

HELLoALu kampány:

Ebben a kampányban a szelektív gyűjtés, jelen esetben az alumínium gyűjtés egy jó ügy támogatásával párosult. Három villamosmegálló aludoboz visszagyűjtő ponttá alakult át. A felületen helyet kapott 1 db számláló, ami mindig mutatta az aktuális állást arról, hogy addig az adott helyszínen összesen hány darab alu dobozt dobtak be a budapesti utasok. A három egyedi megjelenést ötven budapesti megállóban tradicionális citylight plakát támogatta, amelyeken felhívtuk a figyelmet a különleges, a 4-6 vonalán található gyűjtőpontokra. Olyan jól sikerült a kampány, hogy jövőre egyetemeken és fesztiválokon három mobil eszközzel is folytatják a gyűjtést a HELL-nél. A kampány alatt a fogyasztók összesen 12 kerékpárra való aludobozt dobtak össze, ehhez a HELL további felajánlást tett, így összesen 16 darab kerékpárt adományoztak az Igazgyöngy Alapítványnak.  

HELLoALu kampány

Márka Maldív-szigetek megálló: 

A Márka történetének egyik legnagyobb kereskedelmi promóciáját szervezte, amelynek népszerűsítéséhez outdoor eszközöket használt.

Az átalakított utasváró megjelenésében a nyereményút hangulatát idézte meg, vagyis a Maldív-szigeteket. A várók felületei fólia borítást kaptak, a tetőre stancolt fényzáró fólia került, mely napsütéses időben pálmalevelek árnyékát vetítette az aljzatra. Ilyenkor az arra közlekedők úgy érezhették magukat néhány pillanat erejéig, hogy egy egzotikus szigetre csöppentek, és pálmafák árnyékai alatt tölthették az időt. A várók területén belül, a padlóra 4C nyomott fólia dekor került, mely a homokos Maldív-szigetek tengerpartját idézte. Egy hangszóróból, a TV spotokból ismert reklám zenéje szólt, az “ULALA” (így erősítve a márka és promóció ismertségét). 

Márka Maldív-szigetek megálló

Samsung Nightography kampány – Fotófülkévé alakított buszmegálló:

A Széll Kálmán téri, 22-es busz megállója alakult át fotófülkévé, ahol az arra közlekedők örökíthették meg éjszakai arcukat, a klasszikus fotókabinokhoz hasonlóan. A résztvevők magukkal vihették a kinyomtatott fényképet emlékbe, így téve igazán felejthetetlenné az estét. Azok, akik a publikáláshoz is hozzájárultak, a Samsung buszmegállókban kihelyezett plakátjairól mosolyoghattak novemberben, bizonyítva az éjszakai felvételek funkció előnyeit.

A fotófülke időszakosan működött, egyedi hostess támogatással valósult meg a funkciók és fotófülke bemutatása, élő influenszer bejelentkezések voltak.

Samsung Nightography kampány – Fotófülkévé alakított buszmegálló

Bővebb infó itt: https://marketingdiamond.hu/korabbi-marketing-awards-dijazottjaink 

Gyémánt 2022
Gyémánt 2022

Téma: JCDecaux Hungary