Menu Kapcsolat
  
Az 2017-es év eleji, szokatlanul hideg időben sokan igyekeztek segíteni a hajléktalanoknak, azonban a segítség híre sem az internetről, sem a televízióból, a rádióból vagy az újságokból nem jutott el azokhoz, akiknek ezek az információk életmentők lehettek. Ezért a JCDecaux, amely az utcákon, közterületen legerősebb jelenléttel bír a médiatípusok közül minden szabad felületét felajánlotta azoknak a szervezeteknek, akik tevékenységükkel az utcán élőket segítik. Tette ezt annak érdekében, hogy a fontos információk tényleg eljuthassanak azokhoz, akiket leginkább érintenek. 
A vállalat összesen 327 db citylight- és 166  óriásplakátot helyezett ki országszerte. 
A kampányban többek között a szegedi Híd Egyesülete (9 db citylight, 16 db óriásplakát), a Magyarországi Krisna Tudatú Hívők Közössége (91 db citylight, 30 db óriásplakát), a Magnet Bank „Adj meleget!” programja (100 db citylight, 50 db óriásplakát), a Menhely Alapítvány (127 db citylight, 70 db óriásplakát), a Heti Betevő Egyesület és a Budapest Főváros XIV. kerület Zugló Önkormányzata kapott felületeket. 
„Egységes kreatívokat készítettünk és soron kívül gyártjuk le az anyagokat, tervezzük meg a kampányokat, így a plakátok rekordsebességgel kerülnek az utcára, hiszen a súlyos mínuszok idején nincs vesztegetni való idő. Örülök, hogy akciónkhoz számos szervezet csatlakozott, így közösen segíthettünk a leginkább rászorulókon” – mondta el Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. társvezérigazgatója.
 
Egységes kreatívokat készítettünk és soron kívül gyártjuk le az anyagokat, tervezzük meg a kampányokat, így a plakátok rekordsebességgel kerülnek az utcára, hiszen a súlyos mínuszok idején nincs vesztegetni való idő. Örülök, hogy akciónkhoz számos szervezet csatlakozott, így közösen segíthettünk a leginkább rászorulókon Samu Tímea JCDecaux Hungary Zrt. társvezérigazgatója

Téma: Társadalmi célú kampányok