Menu KapcsolatKapcsolat
Gyémánt díjat nyert a JCDecaux és Diego közös kampánya a Marketing Diamond Awards 2019 pályázatán.
Eseményalapú aktivációk kategóriában a Diego műfüves megoldását több mint 100 nevezés közül választotta ki a szakmai zsűri.
Üzletkötő: Nagy Dénes
Kreatív koncepció és lebonyolítás: Tóth Nikoletta
Ügyfél: Diego: Gesztesi Gábor – Marketing vezető
 
Gyémánt díjat nyert a JCDecaux és Diego közös kampánya

Szakmai zsűri:http://marketingdiamond.hu/zsuri

A kampány nagy sikert hozott a Diego számára is, az ügyfél visszajelzései alapján:
„A kampányt követően előző év azonos időszakához képest 63%-kal emelkedett a műfű termékeink eladása Magyarországon.
A kampányhoz kapcsolódó FB-játék posztja 50.000 embert ért el és közel 3.000 reakció (lájk, komment, megosztás) érkezett rá.”

Téma: JCDecaux Hungary