A JCDecaux Hungary márciusban telepítette az első digitális eszközeit Budapest két legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Corvin Plaza-ban és a Klepierre Group Duna Plaza-ban, ahol három 70 '' DS iVision és egy 80 '' SS iVision készülék került kihelyezésre.

A magyarországi hirdetők nagyon várták, hisz a digitális képernyők a HBO Westworld sorozat, az Algida (Unilever) és a Future Park támogatásával indult. A partnerek között szerepel a Hell Energy Drink, a Sony Pictures, az AMC és a Telekom. A két bevásárlóközpont legelérhetőbb helyszínein lettek telepítve az eszközök, hogy kivételes láthatóságot kínáljanak a hirdetőknek.
Az első digitális eszköz megjelenésének alkalmával a franciaországi Plaisir-ben a JCDecaux Corporate csapata segített a magyar leányvállalatnak a hálózat bevezetésének technikai ismereteit elsajátítani, miután a DigiLife és a SmartContent alkalmazással teljes képzést kaptak a tartalom megosztásának rendszerének megfigyeléséről és a kampányok programozásáról.
A digitális hálózat bővítésére a harmadik eszköz kiépítésével kerül sor a Mammut Centerben. A kezdeti cél 5 budapesti bevásárlóközpont elérése.

A magyarországi hirdetők nagyon várták, hisz a digitális képernyők a HBO Westworld sorozat, az Algida (Unilever) és a Future Park támogatásával indult. A partnerek között szerepel a Hell Energy Drink, a Sony Pictures, az AMC és a Telekom. A két bevásárlóközpont legelérhetőbb helyszínein lettek telepítve az eszközök, hogy kivételes láthatóságot kínáljanak a hirdetőknek.
Az első digitális eszköz megjelenésének alkalmával a franciaországi Plaisir-ben a JCDecaux Corporate csapata segített a magyar leányvállalatnak a hálózat bevezetésének technikai ismereteit elsajátítani, miután a DigiLife és a SmartContent alkalmazással teljes képzést kaptak a tartalom megosztásának rendszerének megfigyeléséről és a kampányok programozásáról.
