Menu KapcsolatKapcsolat
Marketing Gyémánt díjban részesült pályamunkáink 2023-ban,  a Produkciós és nyomdai gyártások kategóriában:

Tchibo kampány:

A Tchibo idei kampányának célja, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét a Tchibo Cafissimo változatos kávékapszuláira és a Cafissimo kávéfőzővel elkészíthető változatos kávéitalokra, ezzel is támogatva az értékesítést a Tchibo üzletekben és webáruházban.

Mindenki ébredt már kávéillatra. Láttuk már olyat is, hogy valaki elmegy egy kávézó mellett és szimatol? De olyat is gyakran látni, hogy valaki csak szagolgatja a kávéját. A munkában eltöltött szünetre, egy jó beszélgetésre emlékeztethet a kávéillat.

Ezt a fogyasztási pillanatot, momentumot választottuk ki a kampányunk egyik olyan elemévé, amellyel innovatív és interaktív megoldást varázsoltunk a várókba. A JCDecaux megállóiban a vizuális kommunikációt kiegészítette a Coffee Roast illata, örökre összekapcsolva az illatot a kreatívon megjelenő fiatal lány bájos mosolyával és a Tchibo logójával.

 

 

Borsodi Frisskampány:

Feladat: a Borsodi Friss termékbevezetésének kommunikációs támogatása, a termék ismertségének növelése. Felhívni a figyelmet arra, hogy a termék alacsony kalóriatartalmú és alkoholmentes. A megvalósítás során pedig fel kellett használni „Maradj kíváncsi” kreatív platformot.

Hogyan tudjuk átadni az üzeneteket, hogyan tudjuk bevonni a járókelőket a márka megismertetésébe? Úgy, hogy készítettünk egy olyan megállót, amelyben a csomagolás egyedi és különleges világát mutattuk be, sőt még interakcióra is buzdítottuk a járókelőket? Na de mi lehet az termékjellemző, ami bevonásra készteti az utazókat? Természetesen a kalóriabevitel kérdése.  Két forgalmas budapesti helyszínen egyedi megálló brandiget készítettünk. A CL berendezésbe egy 21”-os képernyő került elhelyezésre, ami alá 2 érintőgombot helyeztünk el. A képernyőn meglepő kérdések jelentek meg, melyek szinte tudattalanul mélyítették el azt az információt, hogy mennyire kevés kalória van a Borsodi Friss új ízesítésű 0,0%-os söreiben és milyen unikális ismeretekre tehet szert, aki kipróbálja.

pl.:

  • 100 g málnában vagy 100 g málnás – áfonyás frissben van több kalória? (málnában vagy frissben)
  • Mire utal a „görög” a görögdinnye nevében? (országra vagy formára?)
  • Milyen növényrendszertani családba tartozik az eper? (Rózsa vagy tulipán)
  • Kb hány kalóriát éget el 10 percnyi megállóban álldogálás? (25 vagy 7)

 

A két kérdés helyes megválaszolása után a kijelzőn egy QR kód generálódik.

 A QR kód beolvasásával a nyertesek a frissnyeremenyjatek .hu - n tudnak regisztrálni a nyereményjátékban való részvételhez.

A nyertes link egy microsite -ra vezet, amely kizárólag a nyertesek számára elérhető.

Nyeremények: napozóágy, strandtörölköző, hűtőhátizsák

A játékon és interakció kívül, a  „friss” megállót igazi hűsítő ponttá alakítottuk a nyár elején: a tetőre fényzáró fóliákat helyeztünk, melyen a márka kreatívja látszott, és remekül árnyékolt a tűző napsütésben. A tetőt körbe futtattuk műnövényekkel, melyek lédús gyümölcsöktől roskadoztak.

 

Álljon meg egy novellára kampány:

A nagysikerű JCDecaux Hungary „Álljon meg egy novellára!” irodalmi pályázata már 6. alkalommal került meghirdetésre. A tavalyi évben rendhagyó módon, olyan novellákat vártunk, melyek a környezetvédelem témáját dolgozzák fel pozitívan, nem ijesztgetve úgy, hogy ebből erőt és inspirációt meríthettek az olvasók, hogy másképp lássák a természeti világot - és a benne elfoglalt helyüket.

A pályázat főtámogatója az E.ON Hungária volt, akik teljes vállszélességgel álltak a pályázat mögé. Az elmúlt két évben kiemelt fókuszt kaptak az innovatív, fullbranding megoldásaink, de eddig soha nem alkalmaztuk a pályázat eredményhirdetésére. A választásunk az első 3 helyezett pályamű különleges bemutatására esett, ezzel megajándékozva az írókat és az utasokat is. Fontos szempont volt a tervezésnél, hogy a főtámogató megjelenítése és a pályaművek bemutatása is szervesen kapcsolódjon a megállók megjelenése.

Ezek együttes figyelembevételével végül 2 teljesen eltérő hangulat és megoldás mellett döntöttünk:

Az egyik a Clark Ádám téren egy modern szobabelső jelenít meg, melynek „falain” a novellákat olvashattuk, míg a hatalmas „ablakon” kitekintve egy idilli természeti kép tárult elénk. Míg a művek a falakon arról meséltek, hogy miért érdemes fenntarthatóvá formálnunk a gondolkodásunkat, addig az ablakon kitekintve azt láthattuk, hogy mit veszíthetünk el, ha mindent ugyanúgy folytatunk, ahogy eddig. A váróban egy kényelmes kanapét is kialakítottunk, felidézve az otthoni olvasás élményét.

A szobabelsőben a zsűri által kiválasztott első három helyezett alkotást olvashatták az utasok.

A másik megoldásunk a Margit hídnál volt látható. Itt figyelembe kellett venni azt, hogy az utasok kevesebb időt töltenek el, mert rövidebb a várakozási idő a sűrűn járó villamosok miatt. Emiatt a kreatív koncepció a rövid, de egyértelmű üzenetátadásra helyezte a hangsúlyt. A váró egy sűrű erdő hangulatát idézte, mely zöld sziget volt a betondzsungelben. A szöveg felhívta a figyelmet arra, hogy a mi odafigyelésünkön múlik az, hogy utánunk következők részesülhetnek-e majd a természet szépségéből. De itt nem álltunk meg, interakciót is szerettünk volna kiváltani, és egy kézzelfogható emléket adni az utazóknak. Így a váróban elhelyeztünk kártyaadagoló berendezést, amely a TOP20 novellából, gombnyomásra nyomtatott idézetet adagolt. A kártyák elfértek egy zsebben,pénztárcában is és kiválóan használhatók könyvjelzőként is. A váró falán az E.ON különdíjas novelláját olvashatták a várakozók.

 

Téma: JCDecaux Hungary