Tchibo kampány:
A Tchibo idei kampányának célja, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét a Tchibo Cafissimo változatos kávékapszuláira és a Cafissimo kávéfőzővel elkészíthető változatos kávéitalokra, ezzel is támogatva az értékesítést a Tchibo üzletekben és webáruházban.
Mindenki ébredt már kávéillatra. Láttuk már olyat is, hogy valaki elmegy egy kávézó mellett és szimatol? De olyat is gyakran látni, hogy valaki csak szagolgatja a kávéját. A munkában eltöltött szünetre, egy jó beszélgetésre emlékeztethet a kávéillat.
Ezt a fogyasztási pillanatot, momentumot választottuk ki a kampányunk egyik olyan elemévé, amellyel innovatív és interaktív megoldást varázsoltunk a várókba. A JCDecaux megállóiban a vizuális kommunikációt kiegészítette a Coffee Roast illata, örökre összekapcsolva az illatot a kreatívon megjelenő fiatal lány bájos mosolyával és a Tchibo logójával.
Borsodi Frisskampány:
Feladat: a Borsodi Friss termékbevezetésének kommunikációs támogatása, a termék ismertségének növelése. Felhívni a figyelmet arra, hogy a termék alacsony kalóriatartalmú és alkoholmentes. A megvalósítás során pedig fel kellett használni „Maradj kíváncsi” kreatív platformot.
Hogyan tudjuk átadni az üzeneteket, hogyan tudjuk bevonni a járókelőket a márka megismertetésébe? Úgy, hogy készítettünk egy olyan megállót, amelyben a csomagolás egyedi és különleges világát mutattuk be, sőt még interakcióra is buzdítottuk a járókelőket? Na de mi lehet az termékjellemző, ami bevonásra készteti az utazókat? Természetesen a kalóriabevitel kérdése. Két forgalmas budapesti helyszínen egyedi megálló brandiget készítettünk. A CL berendezésbe egy 21”-os képernyő került elhelyezésre, ami alá 2 érintőgombot helyeztünk el. A képernyőn meglepő kérdések jelentek meg, melyek szinte tudattalanul mélyítették el azt az információt, hogy mennyire kevés kalória van a Borsodi Friss új ízesítésű 0,0%-os söreiben és milyen unikális ismeretekre tehet szert, aki kipróbálja.
pl.:
- 100 g málnában vagy 100 g málnás – áfonyás frissben van több kalória? (málnában vagy frissben)
- Mire utal a „görög” a görögdinnye nevében? (országra vagy formára?)
- Milyen növényrendszertani családba tartozik az eper? (Rózsa vagy tulipán)
- Kb hány kalóriát éget el 10 percnyi megállóban álldogálás? (25 vagy 7)
A két kérdés helyes megválaszolása után a kijelzőn egy QR kód generálódik.
A QR kód beolvasásával a nyertesek a frissnyeremenyjatek .hu - n tudnak regisztrálni a nyereményjátékban való részvételhez.
A nyertes link egy microsite -ra vezet, amely kizárólag a nyertesek számára elérhető.
Nyeremények: napozóágy, strandtörölköző, hűtőhátizsák
A játékon és interakció kívül, a „friss” megállót igazi hűsítő ponttá alakítottuk a nyár elején: a tetőre fényzáró fóliákat helyeztünk, melyen a márka kreatívja látszott, és remekül árnyékolt a tűző napsütésben. A tetőt körbe futtattuk műnövényekkel, melyek lédús gyümölcsöktől roskadoztak.