Büszkék vagyunk, hogy mind a négy pályázatunk gyémántdíjat kapott az idei Marketing Diamond Awards versenyen.
Köszönjük partnereinknek, a Magyar Autóklub-nak, a merci -nek , a Libri-Bookline Zrt. -nek és a Vedd a hazait csapatának az együttműködést!
Gratulálunk mindenkinek!
Magyar Autóklub
Eseményalapú aktivációk kategória
A kampány célja:
A Magyar Autóklub egyértelmű és határozott célja volt a közlekedési balesetek számának csökkentése.
Ezért - Rajtad is múlik! – év végi közlekedésbiztonsági kampányt indított 2019 decemberében.
Rendhagyó outdoor megoldást alkalmazva egy számláló frissült minden nap a Széll Kálmán téri és a Nyugati téri 4-6-os villamos megállóban lévő citlight vitrinekben plakáton – úgy mond real time-ban követhettük a szomorú statisztikát, hogy addig a napig hányan hunytak el közúti balesetben az adott évben.

Ezzel párhuzamosan a Nyugati téri vitrinben egy 32”-os kijelző is telepítésre került, amiben egy képsorozatot vetítettünk végtelenítve, megjelenítve a balesetek családokra gyakorolt hatásait.
Ahogy a számláló növekedett úgy tűnt el a képekről egy-egy családtag, barát, ismerős. Ezt szimbolizálta pl. az egyedül hintázó kislány, aki magára maradt a hiányzó szülök, vagy nagyszülők miatt.
Egy másik, szintén egyedi outdoor megoldással is egy szomorú pillanatot örökítettünk meg. A Mamut előtt a Margit híd közelében található citylightban elhelyeztünk egy szakadt kabátot, amelynek a zsebéből egy félig kilátszó mobil kijelzőjén, az Anyu felírat látható. Éppen ő hívja a gyermekét, aki többé már nem válaszolhat. A kabát előtt a rendőrségi kordon szalagok jelképezték a baleseti helyszínt.

Vedd a hazait, védd a hazait!
Eseményalapú aktivációk kategória
A kampány célja:
Tudatosítani a fogyasztókban, hogy a COVID-19 koronavírus-járvány nem csupán az egészségünket veszélyezteti, hanem munkahelyek százezreit is.
A társadalmi összefogás ezért fontosabb, mint valaha. Ha a hazai gyártásban készülő termékeket részesítjük előnyben az importtal szemben, azzal magyar munkahelyek tömegét tudjuk megmenteni.

A kampány egyik fő pillére az outdoor ciytlight felületek voltak, amelyeken májustól jelent meg az üzenet rendhagyó módon.
Ezeken a média felületeken, a mozgalomba bekapcsolódott 20 cég és a Magyar Termék Nonprofit szervet saját hirdetései kezdetben hatalmas szájmaszkok alá rejtve jelentek meg.
A maszkok a poszterek felületének egy részét eltakarták, de a kíváncsi járókelők alákukucskálhattak. Néhány helyen (ahogy arra lehetett is számítani) a sok kukucskálástól el is szakadt a maszk, így láthatóvá vált a teljes poszter.
A kampány második felében az előzetes tervek szerint valamennyi plakát esetében megkezdődött a leleplezés.
merci
Eseményalapú aktivációk kategória
A kampány célja:
A merci – Köszönöm kampány célja volt, hogy hétköznapi helyzetekben is összekapcsolja a márkanevet a köszönöm és a hála érzésével, azaz ne csak ünnepnapokon jusson eszünkbe köszönetet mondani valakinek kifejezve szeretetünket vagy tiszteletünket, hanem az év bármely napján, és váljon általános szokássá, gesztussá.

A komplex marketingkampány részeként, az online, közösségi média és sajtó megjelenések mellett, egyedi outdoor megjelenés segítette a fogyasztók közvetlen bevonását egy interakción keresztül.
Két citylightban elhelyezett kuponadagoló segítségével juthattak hozzá az érdeklődők a kampányban kiemelt szerepet kapó Köszönöm Kártyákhoz, amelyeket átadhattak szeretteiknek, barátaiknak akár egy merci csokoládé kíséretében.
A különböző köszönöm kártyák népszerűségét mutatta, hogy valamennyi gazdára talált.

Libri
Produkciós és nyomdai gyártások kategória
A kampány célja:
Büszkék vagyunk kortársainkra.
A Libri a kultúra elhivatott pártolójaként egyik fő céljának tartja az olvasás népszerűsítését és a kortárs magyar irodalom támogatását.
Azért hívta életre 2016-ban a Libri irodalmi díjat és a Libri irodalmi közönségdíjat, hogy presztízsértékű kitüntetésekkel jutalmazhassa azokat a hazai szerzőket, akik nagyban hozzájárulnak Magyarország szellemi és kulturális örökségének gyarapításához.
A kampány során ezt az üzenet a már hagyományossá vált csoportkép és a 10 döntős könyv fotója mellett rendhagyó módon is megjelent. Egy innovatív megoldásnak köszönhetően a Libri koncepciójaként négy budapesti villamosmegállóban a napfény és az árnyékok összjátéka hirdette a Libri irodalmi díjakat és a 10 döntős szerzőt.

A helyszíneken a várótetőket a JCDecaux átalakította a kampány idejére egy olyan technikával, amit először alkalmazott a cég. A kreatív elkészítését megelőzően felmérte, hogy milyen betűméret szükséges ahhoz, hogy jól látszódjanak az írók nevei az aszfalton a napfény átengedésével. Mivel most már minden várón UV védett tetőüveg található, a Libri kampánya kedvéért kicserélték azt hagyományos üvegre, majd fényzáró vinyl réteggel látták el, a grafikának megfelelően kivágva, annak érdekében, hogy a nevek minél jobban kirajzolódjanak, minél olvashatóbbak legyenek.
