A webhely böngészésének folytatásával Ön beleegyezik, hogy sütiket (cookie-kat) és hasonló eszközöket alkalmazzunk az oldalak látogatottságának, a videók megtekintésének, illetve a közösségi megosztási gombok használatának mérése érdekében. Tudjon meg többet, és módosítsa a cookie-k kezelésére vonatkozó beállításait.
A JCDecaux országosan elérhető eszközrendszere, hálózata kiváló lehetőséget teremt a hirdetők számára új termék bevezetése vagy brandépítés esetén.
A magyarországi JCDecaux a francia JCDecaux családi vállalkozás tagja, amelyet a 3 fiú testvér irányít világszerte. Hosszú távú stratégiával évekre előre tervezünk, amelynek kialakításában a helyi magyar vezetőség is aktív szerepet vállal. Piacvezetőként a legnagyobb hazai és nemzetközi partnerekkel dolgozunk együtt, emellett évente összesen több mint 2.000 ügyfelet szolgálunk ki közvetlenül, vagy ügynökségen keresztül.
A JCDecaux portfóliója Magyarország területén teljes lefedettséget biztosít. Elérhetők több megyében, településen is az utcabútorok, citylightok, nagy formátumú felületek. A JCDecaux országosan elérhető eszközrendszere, hálózata, kiváló lehetőséget teremt a hirdetők számára új termék bevezetés vagy brandépítés esetén.
Budapest
A JCDecaux portfóliója Budapesten felülreprezentált, a portfólió valamennyi eszköze elérhető. Az eddig is nagyszámban igénybe vett felületek (utcabútorok, citylightok, nagy formátumú táblák) mellett a fővárosban valósul meg a legtöbb egyedi ötlet.
Ezek a kreatív ötletek interakciót, érzelmeket váltanak ki a fogyasztóból, edukálnak, inspirálnak, és nem utolsó sorban vásárlásra ösztönöznek, amellyel tovább erősíthetjük a potenciális vásárló elköteleződését egy adott márka iránt.
Utcabútor és citylight
A buszmegállóktól a bevásárlóközpontokig az utcabútorok és az utak mentén elhelyezett reklámtáblák gyorsan és hatékonyan képesek tömegeket elérni.
A magyar outdoor piacon az utcabútor az egyik legfontosabb hirdetési felület. A JCDecaux piacvezetőként több mint 9300 felülettel rendelkezik, ami 53%-os piaci részarányt jelent. Nem túlzás azt mondani, hogy JCD felületek nélkül nehéz jól látható, hatékony citylight kampányt megvalósítani. Utcabútor felületeink jelen vannak a belvárosokban, a kiemelt bevásárlóközpontokban, a legnagyobb áruházláncok környezetében és kiemelt tömegközlekedési útvonalak mentén.
Igazi erejét az utcabútoroknak egyrészt az adja, hogy rengeteg egyedi ötletet tudunk megvalósítani velük, másrészt tartós kapcsolatot tudunk kiépíteni a fogyasztókkal. Tartós kapcsolat pedig azért lehetséges, mert az emberek sok időt töltenek az utcabútorok környezetében.
Nagyformátumú táblák
A Billboard szintén az egyik leghatékonyabb hirdetési felületünk. Több mint 7600 felülettel csaknem a piac egyharmadát képviseljük.
A BB felületek gyors márkaépítésre kiváló eszközök, amelyek elsősorban főútvonalak mentén, bevezető utak környezetében, bevásárló központok és a metró területén találhatóak. Ha az utcabútor tartós kapcsolat, akkor a BB villám randi, mivel itt lényegesen rövidebb idő áll rendelkezésre, hogy az üzenet átmenjen. Éppen ezért jól definiálható, hogy melyik eszközt mire érdemes használni. BB – egyszerű, rövid üzenetre alkalmas CL – részletesebb információk átadására tökéletes platform.
Ha egy márka igazán ki szeretne tűnni a hirdetési zajból, kiváló lehetőség az egyedi, prémium felületek használata. Ezek elsősorban a brand hosszabb távú, image építő kommunikációs céljait szolgálja. Nagy felületű, megvilágított tábláink figyelemfelkeltő és ismertség építő szerepe megkérdőjelezhetetlen.
Közlekedés
A JCDecaux több, mint 5000 felülettel hangsúlyos a jelenlétet képvisel a tömegközlekedés gerincét adó metróvonalakon és a földfelszíni járművekben is.
A tömegközlekedés hirdetései hatékonyan és rendszeresen, akár nap mint nap kommunikálnak az ingázó célközönséggel. Az ingázók, utazók számára a tömegközlekedés a városi élet egyik alapvető szükségszerűsége. A magas várakozási idők következtében a tömegközlekedés helyszínei mindennapi életük szerves részét képezik.
Csak az OOH képes lehetőséget biztosítani a márkák számára, hogy ténylegesen jelen legyenek ugyanabban a környezetben, ahol a fogyasztó is tartózkodik, ez pedig utat nyit a valódi interakció és párbeszéd előtt. Az OOH gondoskodik róla, hogy a márkák valóban jelen legyenek a városi lakosság életében. A JCDecaux ezeket a lehetőségeket emlékezetes élményekké változtatja a célközönség szemében, amellyel elnyeri a fogyasztók bizalmát és arra ösztönzi őket, hogy beszéljenek a márkáról.
Bevásárlóközpontok
A JCDecaux utcabútoraival jelen van a kiemelt bevásárlóközpontokban, a legnagyobb áruházláncok környezetében és az odavezető főútvonalakon.
Az OOH-megoldások, amelyek szinte a város minden területén jelen vannak, magával ragadó médiaélményt képesek nyújtani és ennek vásárlásra ösztönző hatásaik régóta ismertek. A tartalmas üzenetek közvetítését lehetővé tévő közelségérzékelők és jeladók jelentős méretű célközönségeket képesek a megfelelő helyen és időben megszólítani, így páratlan lehetőséget kínálnak az üzletek népszerűsítésére. Az OOH valóban kiaknázza az utolsó hatékony felület lehetőségeit a fogyasztók bevásárló útjai során.