Menü Kapcsolat
Digitális citylight
Eddig a kültéri szegmensben elképzelhetetlen volt az interaktív reklámélmény, azonban változik a közönség igényszintje, több az inger, magasabban van az ingerküszöb, egyszerre több érzékszervre kell hatni. 

A kontinens azon metropoliszaiban, ahol már bemutatkozott a digitális outdoor, sokszor produkált exponenciális növekedést
Itthon az első JCDecaux digitális citylightok a Corvin, Duna Plaza és a Mammut bevásárlóközpontokban találhatóak. Az épülő hálózat hamarosan lefedi a top 6 bevásárlóközpontot is, illetve az utcákon is megjelennek a jövőben.
 

A digitális outdoor előnye, hogy minden célcsoportot elér és ott van, ahol az emberek megfordulnak; repülőtereken, sétálóutcákban, pályaudvarokon, városközpontokban.
Dinamikus tartalom megvalósítására is van lehetőség, például csapadékos időben esőkabátot ajánl, erős UV-sugárzás esetén felhívja a figyelmet a naptej használatának fontosságára, és akár szavazásra is használható.
 

Az üzenet azonban nem feltétlenül csak reklám lehet. Ezek az eszközök a városi élet részeivé válnak, a fő feladatuk, hogy autentikus tartalmakat közvetítsenek a városlakóknak. Maga a képernyő is működhet vészhelyzetben közérdekű üzenetküldőként, balesetekről, torlódásról, járatkimaradásról tudósítva.