A webhely böngészésének folytatásával Ön beleegyezik, hogy sütiket (cookie-kat) és hasonló eszközöket alkalmazzunk az oldalak látogatottságának, a videók megtekintésének, illetve a közösségi megosztási gombok használatának mérése érdekében. Tudjon meg többet, és módosítsa a cookie-k kezelésére vonatkozó beállításait.
BEVÁSÁRLÁS. Kellemes időtöltés.
A hirdetések természetes részét képezik a bevásárlóközpontok és szupermarketek látképének, ahol a márkák, az értékesítők és a vásárolni kívánó fogyasztók találkoznak. A JCDecaux rendszerei segítségével azon dolgozik, hogy a vásárlók még jobban érezzék magukat böngészés közben. Mindezek célja a vásárlói élmény gazdagítása, a márkák népszerűsítése és az eladott termékek számának növelése.SZAKÉRTELEM. Ismerje meg és aknázza ki célközönségét.
A hirdetők rendkívül nagy figyelmet fordítanak a bevásárlóközpontok és szupermarketek látogatóira. Kampányaink a digitális üzenetek révén még hatékonyabbá tehetők, mivel ezek a járókelőket célzott módon és valós időben érik el. Az adott helyszín célközönségével saját felméréseket is készítünk, amelyek eredményeit megosztjuk partnereinkkel is.A Tesco esetében kiválasztottuk a 400 legnagyobb üzletüket az országban, ahol a legtöbb vásárló fordul meg és a legtöbb eladás történik. A kijelzők számára a legmegfelelőbb helyet az egyes üzletek egyéni vizsgálata segítségével azonosítottuk. A Tesco vásárlóinak elmondása szerint a kijelző számukra olyan, mint egy „digitális bevásárlólista”.David McEvoymarketingigazgató, JCDecaux Egyesült Királyság