Menü Kapcsolat
Digitális citylight


Eddig a kültéri szegmensben elképzelhetetlen volt az interaktív reklámélmény, azonban változik a közönség igényszintje, több az inger, magasabban van az ingerküszöb, egyszerre több érzékszervre kell hatni. A kontinens azon metropoliszaiban, ahol már bemutatkozott a digitális outdoor, sokszor produkált exponenciális növekedést. Itthon az első JCDecaux digitális citylightok a Corvin, Duna Plaza és a Mammut bevásárlóközpontokban találhatóak. Az épülő hálózat hamarosan lefedi a top 6 bevásárlóközpontot is, illetve az utcákon is megjelennek a jövőben.

A digitális outdoor előnye, hogy minden célcsoportot elér és ott van, ahol az emberek megfordulnak; repülőtereken, sétálóutcákban, pályaudvarokon, városközpontokban. Dinamikus tartalom megvalósítására is van lehetőség, például csapadékos időben esőkabátot ajánl, erős UV-sugárzás esetén felhívja a figyelmet a naptej használatának fontosságára, és akár szavazásra is használható. Az üzenet azonban nem feltétlenül csak reklám lehet. Ezek az eszközök a városi élet részeivé válnak, a fő feladatuk, hogy autentikus tartalmakat közvetítsenek a városlakóknak. Maga a képernyő is működhet vészhelyzetben közérdekű üzenetküldőként, balesetekről, torlódásról, járatkimaradásról tudósítva.

SZÉLL KÁLMÁN TÉR - M2

2 digitális felület



 

MAMMUT

6 digitális felület

 

CORVIN PLAZA

5 digitális felület

 

DUNA PLAZA

2 digitális felület

 

MOM PARK

6 digitális felület