A webhely böngészésének folytatásával Ön beleegyezik, hogy sütiket (cookie-kat) és hasonló eszközöket alkalmazzunk az oldalak látogatottságának, a videók megtekintésének, illetve a közösségi megosztási gombok használatának mérése érdekében. Tudjon meg többet, és módosítsa a cookie-k kezelésére vonatkozó beállításait.
Eddig a kültéri szegmensben elképzelhetetlen volt az interaktív reklámélmény, azonban változik a közönség igényszintje, több az inger, magasabban van az ingerküszöb, egyszerre több érzékszervre kell hatni. A kontinens azon metropoliszaiban, ahol már bemutatkozott a digitális outdoor, sokszor produkált exponenciális növekedést. Itthon az első JCDecaux digitális citylightok a Corvin, Duna Plaza és a Mammut bevásárlóközpontokban találhatóak. Az épülő hálózat hamarosan lefedi a top 6 bevásárlóközpontot is, illetve az utcákon is megjelennek a jövőben.
A digitális outdoor előnye, hogy minden célcsoportot elér és ott van, ahol az emberek megfordulnak; repülőtereken, sétálóutcákban, pályaudvarokon, városközpontokban. Dinamikus tartalom megvalósítására is van lehetőség, például csapadékos időben esőkabátot ajánl, erős UV-sugárzás esetén felhívja a figyelmet a naptej használatának fontosságára, és akár szavazásra is használható. Az üzenet azonban nem feltétlenül csak reklám lehet. Ezek az eszközök a városi élet részeivé válnak, a fő feladatuk, hogy autentikus tartalmakat közvetítsenek a városlakóknak. Maga a képernyő is működhet vészhelyzetben közérdekű üzenetküldőként, balesetekről, torlódásról, járatkimaradásról tudósítva.
MAMMUT
6 digitális felület
CORVIN PLAZA
5 digitális felület
DUNA PLAZA
2 digitális felület