A webhely böngészésének folytatásával Ön beleegyezik, hogy sütiket (cookie-kat) és hasonló eszközöket alkalmazzunk az oldalak látogatottságának, a videók megtekintésének, illetve a közösségi megosztási gombok használatának mérése érdekében. Tudjon meg többet, és módosítsa a cookie-k kezelésére vonatkozó beállításait.
Döntéshozó

Befolyásos

10-ből 9 vásárló látott OOH-hirdetéseket a vásárlást közvetlenül megelőző fél órában.
Forrás: Az utolsó hatékony felület – tanulmány az Outsmart /korábban Outdoor Media Centre/ és a JCDecaux együtt működésében
„Biztos vagyok benne, hogy bizonyos termékeket nem vettem volna meg, ha a városban járva nem látom először őket a megfelelő kontextusban.”
Megkérdezett lakos, JCDecaux: Városi megoldások
Az OOH minden városi térben megtalálható. Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy üzeneteiket az adott célközönséghez és környezethez igazítsák és ezáltal az érdeklődő és vizuális kommunikációra nyitott (aktív térben tartózkodó) vásárlók döntéseit befolyásolják.
Célzott üzenetek
Adatvezérelt, testre szabott üzeneteik a megfelelő pillanatban való közlése révén az OOH-megoldások közül a dinamikus és digitális kültéri (DOOH) hirdetések még magasabb szintű célzást tesznek lehetővé.

Tudjon meg többet a JCDecaux kreatív megoldásairól!