A webhely böngészésének folytatásával Ön beleegyezik, hogy sütiket (cookie-kat) és hasonló eszközöket alkalmazzunk az oldalak látogatottságának, a videók megtekintésének, illetve a közösségi megosztási gombok használatának mérése érdekében. Tudjon meg többet, és módosítsa a cookie-k kezelésére vonatkozó beállításait.
Létfontosságú
Az emberek 63 százaléka gondolja úgy, hogy a metrómegállók unalmasak lennének hirdetések nélkül.
(Forrás: JCDecaux Metrómegoldások)
Az ingázók nagy része szakképzett, és a technológia fejlődésével lépést tartó fogyasztó. Számukra a tömegközlekedés a városi élet egyik alapvető szükségszerűsége. A magas várakozási idők következtében a tömegközlekedés helyszínei mindennapi életük szerves részét képezik.
Figyelemfelkeltő
Az utasok útvonalterveket készítenek és döntéseket hoznak utazásuk során, így folyamatosan nyitottak az aktuális hírekre. A figyelemfelkeltő márkaüzenetek interakcióra, élményeik megosztására ösztönzik az internetes szolgáltatásokat használó fogyasztókat.
„Előfordult, hogy bizonyos rendezvényekről a metróban hallottam először, majd beszéltem a barátaimmal és megvettük a jegyeket.”
(Megkérdezett ingázó, Budapest, JCDecaux: Metrómegoldások)
Kapcsolatteremtő
Az ingázók hosszú ideig ugyanazt az utat teszik meg nap mint nap, ami kiváló alkalmat kínál a márka üzeneteinek emlékezetes átadására.
A megállók üzemeltetői páratlan lehetőséget kínálnak a márkáknak a piaci áttörések eléréséhez a feltűnő, az adott helyszínhez és időponthoz igazított, illetve az értékes ingázó célközönség igényeire szabott üzenetek segítségével.
Az értékes szolgáltatásoknak köszönhetően a szponzori támogatás egyedülálló lehetőségeket teremt a márkáknak népszerűségük növelésére és egy lojális célközönség kialakítására.
A JCDecaux Metrómegoldások egy nemzetközi kutatási projekt, amely a nagyvárosi ingázók véleményét, elvárásait és igényeit méri fel világszerte, alapos betekintést nyerve mindennapi utazásaik hátterébe.