Menü Kapcsolat
Milyen feladatokban számítunk Önre? 
  • A beérkező igények szerint kampányfelvétel a rendszerben
  • Ajánlati listák összeállítása, kérésre azok módosítása
  • Megrendelők reklamációs ügyeinek fogadása, ellenőrzése, rendszerezése
  • Az adott ügyfelekhez kapcsolható reklamált ragasztási hibák javításának megszervezése, fotók alapján ellenőrzése, dokumentálása
  • A felmerült kihelyezési problémák kezelése, megrongálódott eszközök regisztrálása, hibaelhárítás intézése
  • A ragasztók által beküldött fotók letöltése, rendszerezése, archiválása
  • A hiányzó fotók kiszűrése, alvállalkozóktól való behajtása
  • Jelzett hibák javításáról fotókkal támogatott jelentés az adott ügyfelek felé
  • Az esetleges kompenzáció kampányonkénti, eszközönkénti összegzése, ügyféllel történő egyeztetése, tárgyalása
  • A ragasztó alvállalkozók hibás teljesítését ellentételező kompenzáció mértékére javaslat készítése a vezetőségnek
  • Monitoringozó céggel folyamatos kapcsolattartás, szükség szerinti egyeztetés
  • Kapcsolattartás a műszaki osztállyal táblabontás, építés kapcsán
  • Kapcsolattartás a plakátragasztók vezetőjével
  • Szoros együttműködés az ügyfélkapcsolati menedzserekkel, direkt értékesítési munkatársakkal, értékesítési vezetővel
  • Kampányok ár-érték arányáról információnyújtás
  • Fotós, térképes anyagok készítése, archiválása a rendszerből
  • Heti jelentések, kampánylisták készítése
  • Kampányzárással kapcsolatos jelentések készítése a kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsereknek, direkt értékesítési munkatársaknak, értékesítési vezetőnek
  • Kampányzárás után monitoring fotók bekérése és továbbítása az ügyfélkapcsolati menedzsernek, direkt értékesítési munkatársnak, értékesítési vezetőnek
  • Együttműködés a társosztályokkal

Mit várunk el Öntől? 
  • Középfokú végzettség
  • 1-2 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat előny
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségek
  • Ügyfélorientáltság
  • Rendszerező képesség, precizitás
  • Szervezőkészség
  • Számítógép-felhasználói ismeretek (Word, Excel, Powerpoint)
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

Miért válassza a JCDecaux-t? 
  • Stabil, nemzetközi vállalati háttér
  • Kiemelkedő szakmai fejlődési lehetőség
  • Kiváló munkahelyi környezet, gyümölcsnap és masszázsfotel
  • Családias, barátságos csapat
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Cafeteria és egészségbiztosítás
  • Céges telefon – korlátlan kerettel
 
Amennyiben jelentkezni szeretnél a pozícióra, kérünk, hogy mellékeld fényképes önéletrajzodat, valamint jelezd bruttó bérigényedet!

Mit szeretnél most tenni?