Menü Kapcsolat

A JCDecaux országosan elérhető eszközrendszere, hálózata kiváló lehetőséget teremt a hirdetők számára új termék bevezetése vagy brandépítés esetén.

A magyarországi JCDecaux a francia JCDecaux családi vállalkozás tagja, amelyet a 3 fiú testvér irányít világszerte. Hosszú távú stratégiával évekre előre tervezünk, amelynek kialakításában a helyi magyar vezetőség is aktív szerepet vállal. Piacvezetőként a legnagyobb hazai és nemzetközi partnerekkel dolgozunk együtt, emellett évente összesen több mint 2.000 ügyfelet szolgálunk ki közvetlenül, vagy ügynökségen keresztül.

A JCDecaux portfóliója Magyarország területén teljes lefedettséget biztosít. Elérhetők több megyében, településen is az utcabútorok, citylightok, nagy formátumú felületek. A JCDecaux országosan elérhető eszközrendszere, hálózata, kiváló lehetőséget teremt a hirdetők számára új termék bevezetés vagy brandépítés esetén.
 

Budapest


Ezek a kreatív ötletek interakciót, érzelmeket váltanak ki a fogyasztóból, edukálnak, inspirálnak, és nem utolsó sorban vásárlásra ösztönöznek, amellyel tovább erősíthetjük a potenciális vásárló elköteleződését egy adott márka iránt.
 

Utcabútor és citylight

A technológiai fejlődés következtében egyre több médiatípus jelent meg, de az Out-of Home maradt az egyetlen médium, amely gyorsan és hatékonyan képes tömegeket elérni.

A magyar outdoor piacon az utcabútor az egyik legfontosabb hirdetési felület. A  JCDecaux piacvezetőként több mint 9300 felülettel rendelkezik, ami 53%-os piaci részarányt jelent. Nem túlzás azt mondani, hogy JCD felületek nélkül nehéz jól látható, hatékony citylight kampányt megvalósítani. Utcabútor felületeink jelen vannak a belvárosokban, a kiemelt bevásárlóközpontokban, a legnagyobb áruházláncok környezetében és kiemelt tömegközlekedési útvonalak mentén.

Igazi erejét az utcabútoroknak egyrészt az adja, hogy rengeteg egyedi ötletet tudunk megvalósítani velük, másrészt tartós kapcsolatot tudunk kiépíteni a fogyasztókkal. Tartós kapcsolat pedig azért lehetséges, mert az emberek sok időt töltenek az utcabútorok környezetében.
 

Nagyformátumú táblák


A BB felületek gyors márkaépítésre kiváló eszközök, amelyek elsősorban főútvonalak mentén, bevezető utak környezetében, bevásárló központok és a metró területén találhatóak. Ha az utcabútor tartós kapcsolat, akkor a BB villám randi, mivel itt lényegesen rövidebb idő áll rendelkezésre, hogy az üzenet átmenjen. Éppen ezért jól definiálható, hogy melyik eszközt mire érdemes használni. BB – egyszerű, rövid üzenetre alkalmas CL – részletesebb információk átadására tökéletes platform.

Ha egy márka igazán ki szeretne tűnni a hirdetési zajból, kiváló lehetőség az egyedi, prémium felületek használata. Ezek elsősorban a brand hosszabb távú, image építő kommunikációs céljait szolgálja. Nagy felületű, megvilágított tábláink figyelemfelkeltő és ismertség építő szerepe megkérdőjelezhetetlen.
 

Közlekedés

A JCDecaux portfóliójában 2016 óta megtalálhatóak már a 4/6 villamosok belső felületei. A 4/6-os vonala hirdetői szempontból a legkeresettebb tömegközlekedési útvonal. Mivel a felületek formátuma megegyezik a CL, vagy BB formátummal, így nem szükséges új kreatív tervezése, amely a költséghatékony gyártást segíti elő. Tömegközlekedés fókuszú reklámhelyeink BB, vagy CL kommunikációval kiegészítve hatékony, egymást erősítő kampányként működnek.

A tömegközlekedés hirdetései hatékonyan és rendszeresen, akár nap mint nap kommunikálnak az ingázó célközönséggel. Az ingázók, utazók számára a tömegközlekedés a városi élet egyik alapvető szükségszerűsége. A magas várakozási idők következtében a tömegközlekedés helyszínei mindennapi életük szerves részét képezik.

Csak az OOH képes lehetőséget biztosítani a márkák számára, hogy ténylegesen jelen legyenek ugyanabban a környezetben, ahol a fogyasztó is tartózkodik, ez pedig utat nyit a valódi interakció és párbeszéd előtt. Az OOH gondoskodik róla, hogy a márkák valóban jelen legyenek a városi lakosság életében. A JCDecaux ezeket a lehetőségeket emlékezetes élményekké változtatja a célközönség szemében, amellyel elnyeri a fogyasztók bizalmát és arra ösztönzi őket, hogy beszéljenek a márkáról.
 

Bevásárlóközpontok

A városokban élők jelentős időt töltenek  bevásárlóközpontokban nap mint nap. A vásárlást megelőzően és az alatt nyitottak a vizuális kommunikáció befogadására, amely segíti őket vásárlási döntéseik meghozatalában és sok esetben a közösségi médián keresztül vagy szóbeszéd útján továbbítják a márka azon üzeneteit, amelyekkel a leginkább egyetértenek.

Az OOH-megoldások, amelyek szinte a város minden területén jelen vannak, magával ragadó médiaélményt képesek nyújtani és ennek vásárlásra ösztönző hatásaik régóta ismertek. A tartalmas üzenetek közvetítését lehetővé tévő közelségérzékelők és jeladók jelentős méretű célközönségeket képesek a megfelelő helyen és időben megszólítani, így páratlan lehetőséget kínálnak az üzletek népszerűsítésére. Az OOH valóban kiaknázza az utolsó hatékony felület lehetőségeit a fogyasztók bevásárló útjai során.