Menü Kapcsolat
 

  Jelenlét világszerte

  • több mint 75 országban

  • 4 435 városban

  • több mint 400 millió fogyasztó elérése naponta

Nemzetközi szaktudás – A városkép formálása világszerte

A JCDecaux az egyetlen nemzetközi outdoor-médiacég, amely kizárólag az OOH és DOOH (Digital Out of Home) médiumra fókuszál, és a szektor minden ágazatában világszerte elismert szakértelemmel rendelkezik. A nemzetközi vállalat több mint ötvenéves tapasztalata a városi környezetben lehetővé tette, hogy szoros kapcsolatot építsen ki a városokkal és a lakossággal. Miközben jelentős szerepet vállal a városi környezet átformálásában, hogy azok a lehető legjobban megfeleljenek az emberek igényeinek, a JCDecaux egyedi kommunikációs megoldásokat biztosít a hirdetők számára, akik a városi közönséget szeretnék elérni.
 

Nemzetközi márkák számára

Ahogy a mára szabványossá vált buszmegállók kidolgozásában úttörő szerepet játszó JCDecaux ezt a felületet a világ legnagyobb városaiban elérhetővé tette a hirdetők számára, most hasonlóan sikeres kommunikációs lehetőséget kínál partnereinek más OOH-megoldások terén is. A világ vezető nemzetközi márkái azért választanak minket, mert felismerik, hogy bármely piacon képesek vagyunk kiemelkedő színvonalú termékeket létrehozni.
 

Nemzetközi üzenetek – Kiváló elhelyezés

A JCDecaux remekül ismeri a városi célközönséget, így képes olyan célzott hálózatokat létrehozni, amelyek gyorsan és hatékonyan juttatják el üzeneteiket a fogyasztókhoz. Azáltal, hogy ezeket a kiváló minőségű kommunikációs megoldásokat a világ legnagyobb városaiban elérhetővé teszi, a JCDecaux nemzetközi szintű, bővíthető és egységes kommunikációs felületet hoz létre partnerei számára.
 

MÁRKÁK ÉS VÁROSOK

 

Kapcsolatépítés a mindennapokban

Az outdoor reklám közvetlenül teremt kapcsolatot a márkák és a célközönség között. Legyen szó interaktív vagy a fogyasztók szórakoztatására irányuló, kreatív kampányokról, a JCDecaux emlékezetes márkaélményt nyújt az embereknek.
 

Lehetőségek a városban – A figyelem felkeltése és fenntartása

Napjaink sokszínű médiavilágában, a rengeteg hirdetési platform között egyre nehezebb a figyelem felkeltése és megtartása. A márkák felismerték, hogy az átütő siker érdekében közelebb kell kerülniük a fogyasztókhoz, meg kell érteniük szükségleteiket, és nagyobb, elevenebb vonzerőt kell sugározniuk, mint valaha. Az urbanizáció következtében az Out of Home, OOH hirdetések olyan megoldást jelentenek a cégeknek, amellyel mindez elérhető.

Az ENSZ 2014-es, A nemzetközi urbanizáció előrejelzései című jelentése szerint 2011 volt az első év, amikor a világ népességének nagyobb része élt városokban, mint vidéki környezetben. 2050-re ez az arány várhatóan a világ népességének kétharmadára emelkedik. Ahogy az emberek egyre több időt töltenek az otthonukon és a munkahelyükön kívül, úgy nyílik egyre több lehetőség a márkák számára az OOH-hirdetések interaktív használatára és a fogyasztókkal való kreatív kapcsolatfelvételre.
 

A fogyasztó útja – Folyamatos érintkezési pontok

Az Out of Home reklámtevékenység lehetőségeivel a célközönség nagy földrajzi területen, naponta több alkalommal is elérhető, a fogyasztók által rendszeresen látogatott közterületeken folyamatos, egységes üzeneteket közvetíthetünk. Az értékesítési pontokon folyamatosan jelen lévő OOH-eszközrendszerrel biztosítható, hogy az üzenetek kontextusba ágyazva jelenjenek meg, erősítve a márka vonzerejét és a márkanév visszaidézésének arányát. Más médiumtól eltérően az outdoor hirdetések lehetővé teszik, hogy a márkák fizikai jelenlétet építsenek ki pontosan ott, ahol fogyasztóik tartózkodnak.
 
Minél többször látnak az emberek valamit, annál inkább vonzódnak hozzá. Robert ZajoncA tiszta hatás című tanulmány
 
 

A márka és a fogyasztó kapcsolata – A megfelelő megoldás választása

Az OOH-hirdetések egyik legfőbb előnye, hogy a fogyasztó napi, rutinútvonala során érintett több helyszínen egyszerre jelen lehetnek. A folyamatos megjelenés mind földrajzilag, mind időben lehetőséget teremt arra, hogy emlékezetes történeteket juttassunk el a kiemelt célcsoporthoz. Az adott környezetre szabott üzenetekkel a márkák könnyebben felébresztik a fogyasztók érdeklődését és építenek ki érzelmi kötődést.
 
 

Dinamikus tartalom

Az OOH számos eszközrendszerben és környezetben használható, így az üzenetek a lehető legnagyobb mértékben a kontextushoz igazíthatók. A fogyasztó fizikai közelségének érzékelésével, a GPS-helymeghatározás segítségével az OOH-megoldások képesek az adott helynek és időnek megfelelő dinamikus üzeneteket közvetíteni, a megfelelő helyet és időt választva arra, hogy a fogyasztóval kapcsolatba lépjenek.
 
 

Kreatív megoldások

A JCDecaux kreatív osztálya azonnal felhasználható megoldásokat kínál, amelyek valódi kapcsolatot teremtenek a márkák és a fogyasztók között bármely OOH-környezetben.
Kreatív megoldásaink az élményeken alapuló megoldásoktól a kiterjesztett valóságig biztosítják a márka pozitív megítélését az egyedi és emlékezetes interakciókon keresztül.
Tudjon meg többet kreatív megoldásainkról!
 

Kapcsolat

Mivel a városi emberek egyre több időt töltenek az otthonukon és a munkahelyükön kívül, az OOH-média napról napra értékesebb lehetőségeket kínál a fogyasztók mobilkapcsolatainak kiaknázására.
Ha egy cég a JCDecaux kreatív megoldásain keresztül szeretne márkája és a fogyasztók között kapcsolatot teremteni – akár jeladók, illetve GPS-helymeghatározás révén weboldalának forgalmát célzott, személyre szabott üzenetekkel növelni –, biztos lehet abban, hogy a fogyasztók örömmel fogadják azoknak a márkáknak az üzeneteit, amelyek otthonukon kívül is figyelemmel kísérik az igényeiket.
 

AZ OOH CÉLKÖZÖNSÉGEI:

A VÁROSI CÉLKÖZÖNSÉG | VÁSÁRLÓK | INGÁZÓK