Menü Kapcsolat

Szolgáltatásaink

Minden nap emberek millióival teremtünk kapcsolatot a világ minden táján, egyre hasznosabb információkat és szolgáltatásokat kínálva számukra utazásaik során.

Utcabútorok és SZOLGÁLTATÁSOK. A termékek és szolgáltatások teljes köre.

A JCDecaux mind a helyi lakosok, mind a turisták igényeinek kielégítése érdekében az utcabútorok széles választékát kínálja: interaktív képernyők, nyilvános illemhelyek, újságárus standok, utastájékoztatók, utcalámpák stb. Ezek célja, hogy következetes és egységes megjelenést kölcsönözzenek a városoknak, közlekedési csomópontoknak és kereskedelmi központoknak.
 

 

Vonzerő

A gondosan megtervezett és karbantartott JCDecaux termékek és szolgáltatások javítják a városok, a tömegközlekedés és a bevásárlóközpontok megjelenését, arculatát és az általuk nyújtott élmények minőségét.
 

Utcabútoraink. Összhang és tisztaság.

A kiváló minőségű és a környezetükkel tökéletesen összhangban álló utcabútorok bármely helyszínnek korszerűbb és stílusosabb megjelenést kölcsönöznek. Ezért dolgozunk elismert tervezőkkel, használunk olyan kiemelkedő színvonalú anyagokat, mint az üveg és az acél, és ezért állítunk össze egyéni termékcsaládokat, amelyek az adott ügyfél igényeit tartják szem előtt. Utcabútoraink megfelelő karbantartása egyik alapvető értékünk.
 

Hirdetések. A kevesebb néha több.

A JCDecaux a gondosan elhelyezett, minőségi hirdetésekben hisz. A vezető hirdetők tetszését stílusosan megtervezett, prémium megoldásainknak és hirdetéseink megfelelően karbantartott környezetének köszönhetően nyerjük el. Az élményközpontú és interaktív hirdetések különösen nagy segítséget nyújtanak az utazás egyedi élménnyé és a várakozás szórakoztatóbbá tételében. Ezen kívül életre is keltik a köztereket és a bevásárlóközpontokat.
FÓKUSZBAN: Hirdetések, amelyek elbűvölik, meglepik vagy szórakoztatják a célközönséget.   

Külön a hirdetések számára kialakított terek (Full branding). Erősebb benyomás.

A külön erre a célra kialakított terek lehetővé teszik számukra reklámkampányaik bővítését és azok minőségének javítását, saját szövegeiket és grafikus elemeiket használva, a terméktől függően akár statikus, dinamikus vagy interaktív módon is.
3 példa arra, hogyan használhatják a tömegközlekedési vállalatok a különböző hirdetési felületeket.
 
 

Utastájékoztatás

A JCDecaux tömegközlekedéssel foglalkozó ügyfelei (metró-, busz-, helyi érdekű vasút-, vasúttársaságok és repülőtér üzemeltetők) időről időre a területükön kihelyezett szerkezeteket utastájékoztatásra kívánják felhasználni.
 

1. Berliner Verkehrsbetriebe (BVG), Németország

A berlini tömegközlekedés üzemeltetéséért felelős BVG a közelmúltban számos reklámkampányt szervezett bérleteinek, új telefonos alkalmazásának és új alacsony széndioxid-kibocsátású buszainak népszerűsítésére, illetve a Német Közútbiztonsági Bizottsággal közösen azért, hogy felhívja a kerékpárosok figyelmét a biztonságos közlekedés fontosságára.
 

2. Danske Statsbaner (DSB), Dánia

A DSB, egy a dán Közlekedési Minisztérium tulajdonában álló állami vállalat a JCDecaux digitális hirdetőfelületeit használta a legújabb telefonos alkalmazása népszerűsítésére.
 

3. ATAC és Azienda Trasporti Milanesi (ATM), Olaszország

A római tömegközlekedési vállalat, az ATAC az Európai Mobilitási Héttel kapcsolatos üzeneteket jelenített meg villamosain és buszain. Milánóban az ATM tömegközlekedési vállalat a buszmegállókban elhelyezett menetrendeken és a metróállomások folyosóin az utasokat menetjegyeik érvényesítésére emlékeztette.
 

Járókelők figyelme = pénz

A járókelők jelentős értéket rejtenek magukban. A mi feladatunk, hogy ezt az értéket a városok, repülőterek, tömegközlekedési vállalatok és bevásárlóközpontok számára pénzügyi előnnyé változtassuk.
 

Üzleti modellünk. Jól bevált megoldások.

A JCDecaux mára világsikerré vált üzleti modellje 1964-es megalakulása óta azon alapszik, hogy utcabútorainkat hirdetésekből finanszírozzuk. Termékeink és szolgáltatásaink színvonalának köszönhetően ez a megoldás egyben ki is aknázza az utazóközönségben rejlő lehetőségeket, partnereink javára.
 
attractiveness-francePárizs, a Beaugrenelle bevásárlóközpont előtt: a Patrick Jouin által tervezett egyik roll-up reklámtábla, amely a Vélib önkiszolgáló kerékpárszolgáltatását finanszírozza.

 

JÖVŐKÉPÜNK. A hirdetési érték maximalizálása.

Megközelítésünk egyik alapvető eleme az arra való törekvés, hogy az egyes hirdetési felületekben rejlő lehetőségeket optimalizáljuk, és egyedi értéket hozzunk létre. Ennek eléréséhez a legelőnyösebb helyszíneket választjuk ki és a legmegfelelőbb hirdetőeszközöket helyezzük el, egyéni, egyedi, kreatív és innovatív megoldásokkal. Oslóban például a JCDecaux hagyományos, élményközpontú kampányokkal segített a közterek felélénkítésében. Mi a több hirdetés helyett a magasabb minőségben hiszünk.
 

Technológiáink. Csatlakozási lehetőségek a felhasználók számára.

Sok helyen az utcabútorokba épített WiFi csatlakozási pontok javítják a jelerősséget, és megszakítás nélküli internetkapcsolatot biztosítanak a járókelőknek.
Az utcabútorokban elhelyezett, 3G és 4G hálózatokra csatlakozó mobil jeladók javítják a mobilhálózatok lefedettségét, és lehetővé teszik a lakosok számára, hogy még több helyen használják okostelefonjaikat és táblagépeiket.
Bluetooth jeladóink további szolgáltatásokat nyújtanak több városban a felhasználók számára. Ha a felhasználók bekapcsolják a Bluetooth szolgáltatást okostelefonjaikon, személyre szabott, célzott üzeneteket kaphatnak a jeladóktól, amelyek hasznos információkat vagy adott termékekről és szolgáltatásokról szóló tájékoztatást is tartalmazhatnak. A repülővel utazók például a repülőtérre való megérkezésükkor rögtön tájékoztatást kaphatnak járatukkal kapcsolatban.
 

INTERNETKAPCSOLAT. Hatékonyabb reklám.

A városok, tömegközlekedési hálózatok és bevásárlóközpontok esetében az ingyenes internetkapcsolat biztosítása már önmagában is jelentősen hozzájárulhat népszerűségükhöz. De megoldásaink ennél tovább mennek és lehetővé teszik a felhasználókkal való interaktív kommunikációt is.
„Ezek a funkciók együtt a buszmegállót olyan eszközzé alakítják, amely révén a jövő innovációi is gyakorlatba ültethetők, még ha azokat ma még elképzelni sem tudjuk. Ez a 21. századi technológia a városokban mindenhol javítja a lakosoknak nyújtott szolgáltatások minőségét.”
Eric Garcetti
Los Angeles polgármestere

 

„Small cells”, nagy hálózat

Kétszáz darab 4G jeladót telepítettünk Amszterdamban a Vodafone Hollandia lefedettsége javításának érdekében.
 
A városok életében jelentős szerepet játszik a kapcsolattartás. Azonban a nagy kereslet megterhelheti a hálózatot és befolyásolhatja a szolgáltatás minőségét. A lefedettség és a szolgáltatásminőség javításának egyik módja a „small cell” mobil jeladók kihelyezése. Ezek a kisméretű dobozok környezetükben javítják a jelminőséget.

Amszterdamban a JCDecaux, a Vodafone és az Alcatel-Lucent egyesítette szakértelmét, hogy megvalósítsa a 200 db jeladó telepítésére szóló projektet a város szívében.
 
A projekt befejeztével az összes 4G jeladót zökkenőmentesen beépítettük, ott, ahol a felhasználóknak és a hálózatnak leginkább szüksége volt rájuk.
 

Önkiszolgáló kerékpár

A városi közlekedés újragondolása és az alternatív, környezetbarát közlekedési módok megvalósítása jelentős vállalkozások. Innovációs törekvéseinek köszönhetően a JCDecaux világelsővé lépett elő az önkiszolgáló kerékpárszolgáltatások terén.
 

CYCLOCITY. Egyszerű városi közlekedés.

A JCDecaux 2003 óta támogatja a városokat és városlakókat a Cyclocity, egy több díjat nyert, átfogó önkiszolgáló kerékpárkölcsönző program révén. Egy fenntartható, egyszerűen használható és az egyéb közlekedési módokat megfelelően kiegészítő megoldásról van szó, amely összhangban van a multimodális közlekedés elveivel.
 

KUTATÁS ÉS FEJLESZTÉS. 100% JCDecaux.

Az önkiszolgáló kerékpárok tervezését minden elemében házon belül végeztük. Tizenöt év kutatás és 37 szabadalom után a Cyclocity nemzetközi viszonyítási alappá vált, amelyet az Institut Français du Design (Francia Design Intézet) a „Janus de l'Industrie” minősítéssel ismert el 2006-ban.
A közelmúltban terveztünk egy energia-önellátó állomást is, illetve az e-VLS rendszert (az új, eltávolítható akkumulátorral felszerelt önkiszolgáló elektromos kerékpár), amelyek jelentős lépések a kerékpármegosztó programok új generációja felé vezető úton.
 

E-VLS. Az új elektromos kerékpárok.

Három év kutatás után a JCDecaux 2015-ben mutatta be az eltávolítható akkumulátorral felszerelt önkiszolgáló elektromos kerékpárt.
E-vls video, cop21, EN
 

Ezzel a forradalmian új rendszerrel a felhasználók maguknál tartják a hordozható akkumulátort, amelyet otthon vagy munkahelyükön maguk is feltölthetnek, majd a kényelmesebb utazás érdekében könnyedén a kerékpárokhoz csatlakoztathatnak. A kerékpár önállóan akár egy 10 kilométeres út megtételére is képes. Egy Bluetooth technológiát használó okostelefonos alkalmazás pedig számos kiegészítő szolgáltatást kínál: például útvonaltervezést, helyzetmeghatározást, a töltöttségi szint kijelzését, az utazási élmény testreszabását és így tovább.
 

VELIB’. Kézzelfogható (lábbal tekerhető) siker.

  • 23,600 kerékpár

  • Több, mint 292 millió kölcsönzés a program indulása óta

  • 75 kerékpárt kölcsönöznek ki percenként