Menü Kapcsolat

BEVÁSÁRLÁS. Kellemes időtöltés.

A hirdetések természetes részét képezik a bevásárlóközpontok és szupermarketek látképének, ahol a márkák, az értékesítők és a vásárolni kívánó fogyasztók találkoznak. A JCDecaux rendszerei segítségével azon dolgozik, hogy a vásárlók még jobban érezzék magukat böngészés közben. Mindezek célja a vásárlói élmény gazdagítása, a márkák népszerűsítése és az eladott termékek számának növelése.
 

SZAKÉRTELEM. Ismerje meg és aknázza ki célközönségét.

A hirdetők rendkívül nagy figyelmet fordítanak a bevásárlóközpontok és szupermarketek látogatóira. Kampányaink a digitális üzenetek révén még hatékonyabbá tehetők, mivel ezek a járókelőket célzott módon és valós időben érik el. Az adott helyszín célközönségével saját felméréseket is készítünk, amelyek eredményeit megosztjuk partnereinkkel is. 
A Tesco esetében kiválasztottuk a 400 legnagyobb üzletüket az országban, ahol a legtöbb vásárló fordul meg és a legtöbb eladás történik. A kijelzők számára a legmegfelelőbb helyet az egyes üzletek egyéni vizsgálata segítségével azonosítottuk. A Tesco vásárlóinak elmondása szerint a kijelző számukra olyan, mint egy „digitális bevásárlólista”. David McEvoymarketingigazgató, JCDecaux Egyesült Királyság

HANGULAT. Páratlan élmény.

Az építészeti tervezés és a belső kialakítás mellett a hangulat is rendkívül fontos annak a különleges élménynek a megteremtésében, ami miatt a vásárlók újra és újra visszatérnek. Utcabútorainkhoz a világ vezető tervezőit keressük meg, és különleges gondot fordítunk fenntarthatóságukra. Interaktív digitális kijelzők, nagy formátumú hirdetések, promóciós rendezvények, termékbemutatók és lélegzetelállító technológia - rendszereink és innovatív eseményeink segítenek a bevásárlóközpontoknak és márkáknak a legmodernebb megoldásokat sikerrel alkalmazni.