Menu KapcsolatKapcsolat
Marketing Gyémánt díjban részesült pályamunkáink 2023-ban,  a Produkciós és nyomdai gyártások kategóriában:

Coca- Cola kampány:

Magyarországon először olyan egyedülálló technológiai megoldást alkalmaztunk, amelyre eddig még nem volt precedens. A technikai megoldás újszerűsége abban rejlik, hogy a citylight-ba építhető kamerák egyre finomabb és intelligensebb módon képesek az érzékelésre, amit össze lehet kötni a hirdetőfelületen futó tartalommal is. Így akár olyan lehetőségek is megnyílnak a hirdetők előtt, hogy az arckifejezések változására reagáljon a megjelenített tartalom. Ezt az újszerű technológiát, azaz a tekintetfigyelő kamerát alkalmaztuk a Coca-Cola Zéró számára a piacon elsőként, amely a járókelők szemmozgása alapján változtatta dinamikusan a tartalmát.

Samsung Flip kampány – Fotófülkévé alakított buszmegálló:

A Samsung Flip készülék ismertségének növelésére fókuszáló kampányban célunk volt az, hogy bemutassuk és differenciáljuk versenytársaitól a készüléket, úgy, hogy kézzel foghatóvá tesszük a telefon azon szuperképességét, hogy a hajlítható képernyőjének hála, valóban összehajtható és fele akkora helyen elfér, mint a többi manapság annyira divatos „óriás telefon”. Mi sem tudja jobban bemutatni ezt a kihajtható megoldást, mint egy kihajtható szék. Mindemellett egy különleges nagy „képernyő jellegű felületet” alakítottunk ki, így megállóinkban a kijelző helyére, egy tükröt helyeztünk, melyben, akárcsak az igazi telefonkészüléken láthatták a közlekedők magukat.

RTL – Valami Amerika kampány:

A Valami Amerika sorozatban egy újabb testvérhármas kalandjait követhetjük figyelemmel, miközben próbálnak szabadulni a piti bűnöző, Bala karmai közül. Az ő konfliktusaikat, történeteiket követhetjük nyomon.

A jó forgatókönyvnek megfelelően a gengszter sakkban tartja őket, és csak egy feltétellel hajlandó lemondani a pénzről, amivel a testvérek tartoznak neki: ha beépülnek egy tehetségkutatóba, és ott irányítják az események alakulását.

A kommunikációs kampány vizuális elemein erre a furcsa kapcsolatra utalt az óriási összekuszálódó mikrofonzsinór, amivel Bala rövid pórázon tartja őket, meg persze a sorozatban fellelhető rengeteg bonyodalomra.

Van egy izgalmas sorozat, jó karakterek, jó story, hogyan tudjuk felkelteni a járókelők figyelmét erre. Igen, innovatív full branding váró lett a megoldás.

A vizuál látványában éppen ezért pont az összekuszálódó mikrofonzsinór került középpontba és LED fények segítségével tettük látványosabbá a megjelenést.

Az elképzelést három népszerű, budapesti helyszínre álmodtuk meg. Ezek a helyszínek, mind a 4-6 villamos vonalán helyezkedtek el. A nappali utazóközönség és éjszakai élet szempontjából kiemelkedően forgalmas, a popkultúrára nyitott utasokat vonzó Nyugati téren, a Mester utcában és a Szerémi sornál. 

Elmondhatjuk, hogy nem minden esetben a legbonyolultabb, legösszetettebb megoldás a jó megoldás, ebben az esetben is egy nagyon egyszerű ledcsík okoz elképesztő vizuális élményt, legyen éjjel, vagy nappal, feltűnő és látványos, így odahívja a járókelők tekintetét, hozza a kívánt élményt.

 

Bővebb infó itt: Marketing Diamond közleménye link: https://marketingdiamond.hu/korabbi-marketing-awards-dijazottjaink

 

 

 

Téma: JCDecaux Hungary