Menü Kapcsolat
 
  • Felület optimalizálás

  • Kampány tervezés

  • Előzetes hatékonyság mérés

  • Utólagos kampány kiértékelés

  • Látvány és grafikai tervezés

  • Egyedi kivitelezés

 

Felület optimalizálás és kampánytervezés

Tapasztalt kampánytervező csapatunk saját szoftverrel, illetve az OOH eszközök felmérését végző kutatócégek szoftvereinek használtalával biztosíta, hogy ügyfeleinknek a legmegfelelőbb kampányokat állítsuk össze.  
 

Előzetes hatékonyságmérés

Az Outdoor Full Power egy kifejezetten a felhasználók igényei alapján fejlesztett közterületi tervező és optimalizáló szoftver, melynek segítségével felületszinten lehet kampányokat tervezni illetve elemezni.
 
Az Outdoor Full Power (OFP) a megfelelő tervezési paraméterek megadása mellett lehetővé teszi – mind manuálisan, mind automatizáltan – olyan optimális kampányok összeállítását valamint megvalósult kampányok utólagos elemzését, amelyek a médiapiacon széles körben elfogadott mutatószámokon nyugszanak (GI, Reach, GRP, CPT).
A kampányok manuálisan, automatizáltan valamint térképen is tervezhetőek a szoftver segítségével.
 

Utólagos kampány kiértékelés

Az utólagos hatékonyságmérés a professzionális médiatervező szoftverek nélkülözhetetlen kiegészítője, amely lehetőséget nyújt a tervezett kampányok eredményeinek utólagos
vizsgálatára, visszaigazolására. A kampányhatékonyság-mérés sok hasznos információval szolgál úgy a kreatív tartalomnak a célcsoporthoz való eljutásáról (a közvetítő médium hatékonyságáról), mint a tartalom maga a befogadókban milyen benyomásokat keltett; ezeket a különböző impressziók legalapvetőbb tulajdonságai mentén mutatja meg.
A TNS Hoffmann – OH Monitoring kutató együttműködés a magyarországi utólagos kampányhatékonyság-mérés kiforrott hagyományait a Kantar-csoport széleskörű nemzetközi
tapasztalatával ötvözi.