Menü Kapcsolat

OOH-hirdetések

Az Out-of-Home hirdetések magukban foglalják a városi szabadtéri környezetben fellelhető digitális és statikus hirdetőfelületeket is. A megoldások folyamatos innovációja lehetővé teszi, hogy az OOH-hirdetések még szélesebb körű kommunikációs céloknak feleljenek meg. A gyors üzenetközvetítésre szolgáló hálózatok egyértelmű előnyein túl ezek a hirdetési felületek – a nagyvárosi környezetben tapasztalható egyre nagyobb keresettségük révén – képesek még inkább célzott kommunikáció megvalósítására.

UTCABÚTOROK

A buszmegállóktól a bevásárlóközpontokig az utcabútorok és az utak mentén elhelyezett reklámtáblák gyorsan képesek elérni a teljes városi célközönséget.
 

NAGY FORMÁTUMÚ REKLÁMTÁBLÁK

A hirdetések egyedi, prémium felületeken jelenhetnek meg, emlékezetes üzeneteikkel népszerűsítve a márkát.
 

TÖMEGKÖZLEKEDÉS

A hirdetések hatékonyan és rendszeresen, akár nap mint nap kommunikálnak az ingázó célközönséggel.
 
 

INTERNETHASZNÁLÓ FOGYASZTÓK

Vezető szerep a multimédiás trendek formálásában

A kommunikációs csatornák egyre növekvő száma következtében – például Video on Demand szolgáltatások, közösségi média – a fogyasztók egyre több platformon érhetők el. A figyelmünk lekötéséért küzdő különféle készülékek száma megnőtt, ami az egyes kampányok által elért célközönség méretét és ezáltal a márka üzeneteinek hatékonyságát is csökkenti.

Az OOH azonban továbbra is kulcsfontosságú hirdetési közeg maradt, amely a fogyasztókat mindennapi környezetükben képes megszólítani. Az üzenetek elérhetik őket például, amíg az értékesítési helyen tartózkodnak, ahol nyitottabbak az Out-of-Home hirdetésekre, és más kommunikációs platformok kevésbé terelik el a figyelmüket. Az olyan kifinomult, világszerte alkalmazott OOH-közönségkutatási rendszerek, mint a Route az Egyesült Királyságban, egységesen kimutatták, hogy az OOH-hirdetésekkel közel ugyanannyi fogyasztó érhető el, mint a televízió révén vagy több más jelentős médiatípussal.
 

AZ OOH A FOGYASZTÓK NAGYOBB SZÁZALÉKÁT ÉRI EL, MINT BÁRMELY MÁS JELENTŐS MÉDIATÍPUS

A fogyasztók állandó mozgásban vannak – Legyen a hirdetése ott, ahol a célközönsége!

A növekvő urbanizáció eredményeként az OOH egyre fontosabb platformmá válik egyre többrétű célközönség tekintetében. Ahogy az emberek folyamatosan hosszabb időt töltenek az otthonukon és a munkahelyükön kívül, az OOH mind jobban alkalmassá válik arra, hogy a márkák üzeneteit gyorsan és egységesen juttassa el a lehető legnagyobb tömegeknek.

Az OOH területén a folyamatosan fejlődő technológiák lehetővé teszik, hogy még inkább testre szabott üzeneteket közvetítsünk még pontosabban meghatározott célközönségeknek, még megnyerőbb és még célzottabb módokon. Akár a márka ismertségét szeretnénk növelni, akár egy adott célközönséget szeretnénk megcélozni, az OOH segítségével közvetlenül és még hatékonyabban szólíthatjuk meg a fogyasztókat, mindezt megbízható mérési eredmények segítségével, magasabb költségmegtérülés érdekében.
 

AZ URBANIZÁCIÓ NEMZETKÖZI NÖVEKEDÉSE 1950–2050

Új OOH-technológiák – Úttörő innováció

A JCDecaux találékony, hatékony és nyomon követhető márkakommunikációs megoldásai révén már több mint 50 éve az innováció élenjárója az OOH hirdetések területén. Folyamatosan feszegetjük az OOH határait, hogy azt még megnyerőbbé és nyomon-követhetőbbé, illetve a nagyvárosi élet szerves részévé tegyük.
 

Digitalizáció

A digitális technológia elterjedésének köszönhetően az OOH szakterületen, a digitális OOH (DOOH) piaci részesedése várhatóan 13 százalékkal növekszik majd 2014 és 2019 között világszinten. (Forrás: PWC előrejelzés, CAGR: 13,2%)

A JCDecaux továbbra is azon dolgozik, hogy minél több OOH-felületet digitalizáljon, ezáltal megoldásait még rugalmasabbá és alkalmazkodóképessé tegye, illetve a hirdetők számára lehetőséget biztosítson a rövidebb átfutási idők és a célzottabb, még inkább testre szabott tartalmak előnyeinek élvezetére.
 
 

Dinamikus üzenetek

A dinamikus, adatvezérelt DOOH-kampányok lehetővé teszik a márkák számára a lehető leginkább testre szabott üzenetek közvetítését, amelyek a legjobban illeszkednek a célközönség, a hely és az idő jelentette kontextushoz. A dinamikus, célzott kampányok hozzáférhetőségének és hatékonyságának köszönhetően a JCDecaux célja, hogy a jövőben minden digitális kampány esetében támogassa a dinamikus tartalmak alkalmazását.
 
 

Kültéri hirdetésre szakosodott hálózatok

Az OOH mára természetes és állandó részévé vált a városi környezetnek az emberek számára. Jelentős méretű célközönséget képes elérni, a hirdetési felületek között páratlan gyorsasággal és következetességgel. A külön az OOH-megoldásokra szakosodott hálózatok lehetővé teszik a márkáknak, hogy kiválasszák a számukra legfontosabb célközönségeket és helyszíneket – a divatvilágtól a pénzügyi területen dolgozókon keresztül a város teljes lakosságáig.
 
 

Interaktív és magával ragadó márkakommunikáció

A kreatív és magával ragadó kampányok révén az ember nem csak az üvegen keresztül szemlélheti a márkát: a márka kapcsolatba léphet, illetve kapcsolatot alakíthat ki a fogyasztókkal és szórakoztathatja is őket. Az ilyen interakciók kellemes, emlékezetes élményt nyújtanak , amelyeknek köszönhetően a márka közelebb kerülhet célközönségéhez.

Tudjon meg többet a JCDecaux kreatív megoldásairól!