Menü Kapcsolat
Vásárlók

Döntéshozó

A városokban élők napjuk jelentős részét töltik otthonaikon kívül: bevásárlóközpontokban, buszmegállókban, vasútállomásokon, repülőtereken vagy a városközpontban.
 
A nagyvárosi vásárlók nagy része fiatal, mozgásban lévő, jómódú, digitális médiát fogyasztó és mind az interneten, mind a való életben társasági ember. Gyorsan alkalmazkodnak és befolyással rendelkeznek, mindig lépést akarnak tartani a legújabb trendekkel.
 

Befolyásos

A városok lakosai általában nagy izgalommal mennek vásárolni. Nyitottak a vizuális kommunikáció befogadására, amely segíti őket vásárlási döntéseik meghozatalában és sok esetben a közösségi médián keresztül vagy szóbeszéd útján továbbítják a márka azon üzeneteit, amelyekkel a leginkább egyetértenek.
Az OOH mindennapi szinten befolyásolja a nagyvárosi vásárlók döntéseit, az interneten és az üzletekben is. A jelentős lefedettségnek és az üzenetek gyakori ismétlésének köszönhetően az OOH kiválóan bemutatja a márkát és egységes üzenetet közvetít ennek a keresett és népes vásárlóközönségnek.

10-ből 9 vásárló látott OOH-hirdetéseket a vásárlást közvetlenül megelőző fél órában.
 
Forrás: Az utolsó hatékony felület – tanulmány az Outsmart /korábban Outdoor Media Centre/ és a JCDecaux együtt működésében

 

 

„Biztos vagyok benne, hogy bizonyos termékeket nem vettem volna meg, ha a városban járva nem látom először őket a megfelelő kontextusban.”
 
Megkérdezett lakos, JCDecaux: Városi megoldások
 

Az OOH minden városi térben megtalálható. Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy üzeneteiket az adott célközönséghez és környezethez igazítsák és ezáltal az érdeklődő és vizuális kommunikációra nyitott (aktív térben tartózkodó) vásárlók döntéseit befolyásolják.
 

Célzott üzenetek

Akár közelségérzékelőkön alapuló hálózatokat használunk a kereskedelmi központok közelében, akár jeladókat testre szabott üzeneteink közvetítésére a bevásárlóközpontokban, az OOH-megoldások földrajzi helymeghatározó lehetőségei segítségével a márkák mindig lényeges információkat juttathatnak el
a befogadásukra nyitott célközönséghez.
 
Adatvezérelt, testre szabott üzeneteik a megfelelő pillanatban való közlése révén az OOH-megoldások közül a dinamikus és digitális kültéri (DOOH) hirdetések még magasabb szintű célzást tesznek lehetővé.
 
A JCDecaux kreatív megoldásai segítségével a vásárlók közvetlen márkaélményben részesülhetnek és még személyesebb kapcsolatot építhetnek ki a márkával.
 
Tudjon meg többet a JCDecaux kreatív megoldásairól!