Menü Kapcsolat

A lehető legnagyobb célközönség megszólítása

Az OOH továbbra is a legjelentősebb közeg, amely gyorsan képes egy egységes üzenetet a lehető legnagyobb célközönséghez eljuttatni a nap bármely időszakában, bármely kültéri környezetben.
 

Egy kapcsolat, egy hatás

Egy kapcsolat

A városi lakosság olyan változatos és értékes célközönségekből tevődik össze, amelynek tagjai köztudottan jómódúak és tájékozottak: a vállalatok felső vezetői, a technológiát jól ismerő, trendformáló fiatal munkavállalók, a bevásárlóközpontok közönsége, internetes véleményvezérek stb.
65%
A világ 600 legnagyobb városának várható globális GDP-növekedése 2010 és 2025 között
(Forrás: A városok világa, a városok gazdasági erejének feltérképezése, McKinsey & Company)
 
A reklámok mindig csábítóak, és a városokban nagyon könnyű elcsábulni. Megkérdezett lakosFranciaország, JCDecaux: Városi megoldások

A városi célcsoportok életstílusa különbözik, de az emberek többsége ugyanazt az utat teszi meg nap mint nap. Akár a reggeli ingázásról van szó, akár az esti bevásárló körútról, a városlakók a nap jelentős részét aktív terekben töltik, miközben érdeklődőek, és fogékonyak a vizuális üzenetek befogadására. Különleges kapcsolatot ápolnak az OOH-megoldásokkal, mivel azok környezetük megszokott részévé váltak. Az időszerű és tartalmas OOH-üzenetek befolyásolhatják  mindennapi választásaikat, és hozzájárulhatnak a márka pozitív megítéléséhez.
 

2050-re a világ népességének közel 70 százaléka lakik majd városokban (Forrás: A nemzetközi urbanizáció előrejelzései, ENSZ, 2014.
 

Egy kapcsolat

Az OOH-kampányok jellegükből adódóan mobil interakcióra ösztönzik a célközönséget, és tapasztalataink szerint gyakran váltanak ki telefonos kereséseket. Az aktív terekben elhelyezett figyelemfelkeltő és átgondolt márkaüzenetek javítják a reklámkampány hatékonyságát annak köszönhetően, hogy a fogyasztók beszélnek róluk, mind a közösségi médián, mind a való életben.
Az OOH célközönsége egy olyan környezetben tartózkodik, ahol a fogyasztóknak ébernek kell lenniük és mindig készek a vásárlásra – ezt nevezzük aktív térnek. Az utcákat járva a városi célközönség mindig kész a márkaüzenetek befogadására.
 


Mivel semmilyen más hirdetési felület nem tereli el a figyelmüket, éberebbek és könnyebben befogadják a vizuális üzeneteket, örömmel fogadják a szórakoztató és testre szabott kommunikációt.
 

Egy hatás

Míg más hirdetési felületek egyre inkább szegmentálttá válnak, az OOH továbbra is mindenütt jelen van. Ezek a megoldások megtartották fő erősségüket, hogy gyorsan képesek a városi célközönség jelentős részét megszólítani.
A nap mint nap rendszeresen látogatott érintkezési pontoknak köszönhetően az OOH egységes márkakommunikáció folytatására képes, bármely termékkategória vagy célközönség vonatkozásában. A mindennapos kitettség és a jelentős lefedettség az OOH-megoldásokat ideálissá teszi a frissen bevezetett termékek és az új márkák népszerűsítésére.
 
Szeretem látni a különböző plakátokat a városban és gyakran izgatottan várom egy-egy márka új kampányát. Most mivel állnak majd elő? Mi lesz a következő téma? Megkérdezett lakosBudapest, JCDecaux: Városi megoldások

Az összes OOH-környezetben egyszerre megvalósított, koordinált és testre szabott kampányok lehetővé teszik a márkák számára, hogy egy egységes történetet mondjanak el és a tömegek igényeire szabják üzeneteiket, hogy párbeszédet kezdeményezzenek, illetve egy mélyebb, érzelmeken alapuló kapcsolatot alakítsanak ki fogyasztóikkal.
A digitális kültéri (DOOH) hirdetések dinamikus, célzott üzenetek közvetítését teszik lehetővé, amelyek a közösségi médiától az egyéni adatcsatornákig mindent magukba foglalhatnak és a kommunikációt az adott helyhez és időponthoz igazíthatják.