Menü Kapcsolat
Az ingázók

Létfontosságú

A tömegközlekedés helyszínei mára a városi élet csomópontjaivá váltak. Éttermek és üzletek sora segíti az információra éhes és az internetes szolgáltatásokat előszeretettel használó utazóközönséget.

Az emberek 63 százaléka gondolja úgy, hogy a metrómegállók unalmasak lennének hirdetések nélkül.
 
(Forrás: JCDecaux Metrómegoldások)
 

Az ingázók nagy része szakképzett, és a technológia fejlődésével lépést tartó fogyasztó. Számukra a tömegközlekedés a városi élet egyik alapvető szükségszerűsége. A magas várakozási idők következtében a tömegközlekedés helyszínei mindennapi életük szerves részét képezik.

Figyelemfelkeltő

Az utasok útvonalterveket készítenek és döntéseket hoznak utazásuk során, így folyamatosan nyitottak az aktuális hírekre. A figyelemfelkeltő márkaüzenetek interakcióra, élményeik megosztására ösztönzik az internetes szolgáltatásokat használó fogyasztókat.

„Előfordult, hogy bizonyos rendezvényekről a metróban hallottam először, majd beszéltem a barátaimmal és megvettük a jegyeket.”
 
(Megkérdezett ingázó, Budapest, JCDecaux: Metrómegoldások)

Kapcsolatteremtő

Az ingázók hosszú ideig ugyanazt az utat teszik meg nap mint nap, ami kiváló alkalmat kínál a márka üzeneteinek emlékezetes átadására.

A megállók üzemeltetői páratlan lehetőséget kínálnak a márkáknak a piaci áttörések eléréséhez a feltűnő, az adott helyszínhez és időponthoz igazított, illetve az értékes ingázó célközönség igényeire szabott üzenetek segítségével.

Az értékes szolgáltatásoknak köszönhetően a szponzori támogatás egyedülálló lehetőségeket teremt a márkáknak népszerűségük növelésére és egy lojális célközönség kialakítására.

A JCDecaux Metrómegoldások egy nemzetközi kutatási projekt, amely a nagyvárosi ingázók véleményét, elvárásait és igényeit méri fel világszerte, alapos betekintést nyerve mindennapi utazásaik hátterébe.