Menü Kapcsolat
1964 - 2004
JCDecaux – A kezdetek
1964

Több mint ötven évvel ezelőtt Jean-Claude Decaux forradalmasította az outdoor reklámok koncepcióját és megalapította a JCDecaux out of home médiavállalatot. 
 

1964

1964-ben, Lyonban telepítette az első buszmegállókat, melyeket az ott kihelyezett reklámokból finanszírozott, majd 1968-ban a cég megkezdte nemzetközi terjeszkedését is.

1975

1975-ben Jean-Claude Decaux megalkotta a modern utcanév táblákat, melyek nem sokkal később Franciaország szabványos jelzőtábláivá avanzsáltak.
 

1980

A legfontosabb lépést mindig is a francia csoport tudásának és tapasztalatának kiterjesztése jelentette, hogy egységes minőséget biztosítva növekedhessen az immár világszinten elismert out of home médiavállalat. 
 

1980

Az 1980-as években a cég további országokban terjeszkedett, eközben pedig Jean-Claude Decaux fiai, Jean-Charles Decaux, Jean-François Decaux és Jean-Sébastien Decaux a tengerentúlra utaztak, hogy világszerte népszerűsítsék és fejlesszék a családi vállalkozást.

1992

A JCDecaux számára számos híres designer tervez utcabútorokat. Az első, aki tervezett a Csoport számára Norman Foster volt.
 
Mára már több mint 50 világhírű építész és tervező működik együtt a céggel, például: Gae Aulenti, Robert Stern, Jean-Michel Wilmotte, Lord Norman Foster, Philippe Starck, Mario Bellini, Philip Cox, Patrick Jouin, Knud Holscher, Martin Székely, Peter Eisenman ...

2004

2004-ben a JCDecaux UK létrehozta innovatív osztályát, a hirdetők ötlet-laboratóriumát, ahol esemény alapú, interaktív reklámötletekkel kezdték színesíteni a hirdetések univerzumát.
 
50 évvel az első modell után a JCDecaux folyamatosan dolgozik a buszvárók legújabb generációján és a hozzájuk kapcsolható innovatív megoldásokon (USB, WiFi, Digitális kijelzők).
 

2012 - 2014
A JCDecaux térhódítása Magyarországon
2012 - 2013

A JCDecaux 2012-ben vásárolta fel a 2006-ban létrejött EPA Médiát.
 
2013 óta a JCDecaux Budapest város utcabútorainak karbantartási és takarítási projektjét további beruházásokkal tette még hatékonyabbá: saját, általuk létrehozott és oktatott szervezeti egységet hoztak létre. 

2014

2014-ben a céget hivatalosan is átnevezték JCDecaux Hungary Zrt.-vé, a vállalat pedig mára több mint 9 200 Citylight és 7 600 óriásplakát felülettel rendelkezik.